نصب وسایل بازی ویژه نوجوانان در بوستان تبسم/ برای نخستین بار درمرکز تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11با اعلام خبر آماده سازی بوستان 7هکتاری تبسم، از نصب وسایل بازی طنابی و مهیج ویژه نوجوانان برای نخستین بار در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوزکورش خرد با بیان این که تاکنون چنین امکانات بازی مخصوص نوجوانان در بوستان ها وجود نداشته است؛ گفت: برای نخستین بار وسایل بازی طنابی و مهیج برای گروه سنی 12 تا 17 سال در بوستان تبسم نصب شده که شامل خرپای فضایی ،هرم گردان، پل معلق، تاب استراحت، تاب تعادلی و تاب ردیفی است .

وی افزود: همچنین 3 میز پینگ پنگ و 2 میز شطرنج نیز در بوستان تبسم نصب شده است.علاوه بر این نصب وسایل بدنسازی در ضلع جنوب بوستان نیز به پایان رسیده و شهروندان می توانند از آن ها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: بوستان تبسم در ضلع جنوب خیابان شیخ محمدی و در مجاورت پل جوادیه قراردارد و با توجه به این که در محدوده کم برخوردار منطقه 11 و در مجاورت مناطق 16،17 با تراکم جمعیتی بالا قرارداشته؛ با الویت افزایش سرانه های ورزشی، فرهنگی و فضای سبز طراحی شد.

به گفته خرد در سال گذشته فاز 1 بوستان تبسم به مساحت 12000 مترمربع شامل فضای سبز و فضای سخت احداث شد و فاز2و3 این بوستان به مساحت 61770 مترمربع با کاربری هایی از جمله پایانه مسافربری، سرویس بهداشتی، پارکینگ عمومی، زمین فوتبال، ایستگاه مترو، محل بازی کودکان، مجموعه تفریحی، پارک ترافیکی، زمین بسکتبال، زمین اسکیت و مسیر پیاده روی ساخته شد.

بوستان تبسم در بزرگراه نواب - خیابان شیخ محمدی نرسیده به پل جوادیه قرار دارد.

700

کد خبر: 861343

وب گردی

وب گردی