کشف ۲۸۰ کیلو انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته/ ۲۶۰ توزیع کننده دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف ۲۸۰ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۶۰ توزیع کننده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سرهنگ بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در راستای مطالبات مردم و تدابیر سردار فرماندهی انتظامی شناسایی و دستگیری عمده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در ٢٤ ساعت گذشته ٧٠ فقره حکم قضایی را در سطح شهر عملیاتی کردیم که در این بین ٢٨٠ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در توضیح بیشتر تصریح کرد: در همین رابطه ٢٦٠ نفر توزیع کننده شناسایی و دستگیر شده و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد. ضمن اینکه از آنها تعداد زیادیی آلات مصرف مواد مخدر، ٣٠ قبضه قمه، 2 دستگاه خودرو، مقدار زیادی آجیل آغشته به متادون، حشیش و تریاک و مشروبات الکی کشف شد.

وی اظهار داشت: یک باند تهیه و توزیع شیشه در غرب تهران متلاشی و از آنها یک کیلو و ٢٠٠ گرم شیشه کشف شد ضمن اینکه این قاچاقچیان ١٠٠ میلیون نقدی و یک خودرو بی ام و و زانتیا پیشنهاد رشوه دادند که این رقم بالا برای فرار از اعدام بوده است.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قطعا درآمد خوبی دارند که این رقم‌‌ها را رشوه می‌دهند خاطرنشان کرد: بین متهمان ٩ نفر خانم با آقایان همکاری دستگیر شدند.

وی گفت: مواد مخدر قابل استحصال را به وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم. ضمن اینکه مواد مخدر غیر قابل استحصال هم روز جهانی مواد مخدر و یا در روزهای خاص امحا می‌کنیم. همچنین پلیس هر آنچه طبق مقررات است را انجام می‌دهد.

701

کد خبر: 861346

وب گردی

وب گردی