ترکیب احتمالی استقلال برای دربی85/ شفر و بازیکنانی که نمی شناسد!

نگاهی به ترکیب احتمالی سرمربی آلمانی استقلال تهران برای شهرآورد هشتادو پنجم می اندازیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال و تهران فردا(4آبان ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند. در حالی که یک روز به آغاز دربی 85 تهران باقی مانده است، ترکیب تیم استقلال برای این بازی مشخص نیست، البته گمانه‌زنی‌ها در مورد ترکیب این تیم وجود دارد اما همه چیز در حد همان گمانه‌زنی است.

سرمربی استقلال به جز چند پست ترکیب تیم خود را برای دربی 85 تا حد زیادی شناخته است. هرچند روز گذشته وینفرد شفر از مهدی رحمتی حمایت کرد اما بعید است او بخواهد به حسینی آماده دست بزند و او همچنان دروازه بان استقلال در این بازی باقی خواهد ماند. در دفاع سید مجید حسینی و روزبه چشمی دو دفاع وسط قطعی استقلال خواهند بود و وریا غفوری و میلاد زکی پور دو مدافع راست و چپ این تیم هستند.

مطابق پیش بینی ها فردا امید ابراهیمی تک هافبک دفاعی استقلال در سیستم 2-4-4 شفر خواهد بود و سرور چپاروف، داریوش شجاعیان و خسرو حیدری هافبک های تهاجمی این تیم را تشکیل می دهند. در بازی فردا اگر اتفاق خاصی نیفتد فرشید اسماعیلی و علی قربانی دو مهاجم استقلال خواهند بود.

ترکیب احتمالی شفر آلمانی برای دیدار فردا: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

دیگر ترکیب استقلال برای این دیدار می تواند به این شرح باشد: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، جابر انصاری، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده.

لازم به ذکر است؛ شهرآورد 85 پنجشنبه ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

601

کد خبر: 861383

وب گردی

وب گردی