لجبازی تاج با فردوسی‌پور/ 90 به خاطر حق پخش، نقره‌داغ شد!

رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد تنها دوربین‌های شبکه 3 سیما حق ورود به ورزشگاه آزادی در روز برگزاری هشتاد و پنجمین دربی پایتخت را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد تنها دوربین‌های شبکه 3 سیما حق ورود به ورزشگاه آزادی در روز برگزاری هشتاد و پنجمین دربی پایتخت را خواهند داشت و دیگر رسانه‌ها به شرط امضای قرارداد با شرکت اسپانسر، حق حضور و فیلمبرداری از بازی را دارند. مهدی تاج تأکید کرده حتی عکاسان رسانه‌ها نیز باید تنها به عکاسی بپردازند و از فیلمبرداری خودداری کنند.

شنیده می‌شود تاج این تصمیم را صرفا به منظور جلوگیری از ورود دوربین‌های برنامه تلویزیونی 90 اتخاذ کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال از اینکه عادل فردوسی‌پور در برنامه پر بیننده خود هیچ اشاره‌ای به تضییع حق فوتبال نمی‌کند، ناراحت و دلخور است. از سویی فردوسی‌پور در محفلی دوستانه تأکید کرده نمی‌تواند علیه سازمان متبوع خود صحبت کند و در مقام دفاع از فوتبال بربیاید.

این موضوع باعث شده تاج اجازه ورود دوربین‌های هیچ رسانه‌ای را به ورزشگاه آزادی ندهد که طبیعتا بر کیفیت برنامه 90 بعد از دربی اثر منفی می‌گذارد و دست دومین برنامه پر بیننده تلویزیون را از تهیه فیلم‌ها و آیتم‌های جذاب حساس‌ترین بازی باشگاهی ایران کوتاه می‌کند.

604

کد خبر: 861417

وب گردی

وب گردی