انهدام باند بزرگ شیشه در تهران/توزیع مواد مخدربا خودرو «بی‌ام‌و» ۵۰۰ میلیون تومانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگی خبر داد که با خودرو «بی‌ام‌و» ۵۰۰ میلیون تومانی اقدام به توزیع شیشه در غرب تهران می‌کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام خبر انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع شیشه در غرب تهران با تشریح جزئیات دستگیری اعضای آن اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های دریافتی از فعالیت‌ یک باند تهیه و توزیع شیشه در غرب تهران، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی، ماموران پلیس موفق شدند با شناسایی اعضای این باند که به صورت حرفه‌ای مبادرت به توزیع شیشه غرب پایتخت می‌کردند، هر 4 عضو این باند را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در لحظه دستگیری قصد داشتند یک دستگاه خودرو «بی‌ام‌و» به قیمت 500 میلیون تومان و 100 میلیون تومان وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران بدهند که ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با رد این رشوه، این موارد را ضمیمه پرونده اعضای این باند کردند.

بخشنده در پایان با بیان اینکه اعضای این باند شیشه‌ها را در کارگاهی خارج از شهر تهران تولید می‌کردند گفت: در لحظه دستگیری، بیش از یک کیلو و 120 گرم ماده «شیشه» توسط ماموران پلیس از اعضای این باند کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، اعضای این باند با خودروهای مدل بالا از جمله خودروی «بی‌ام‌و» مبادرت به توزیع شیشه غرب تهران می‌کردند.

701

کد خبر: 861433

وب گردی

وب گردی