شناخت کاملی از برانکو دارم، جای نگرانی نیست/ چه اشکالی دارد حسینی در دربی بازی کند/ دربی گل خواهد داشت

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت کاملی از برانکو و تفکراتش دارم. او برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای هواداران پرسپولیس نیست.

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دربی هشتاد و پنجم پایتخت که فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: این بازی شرایط ویژه‌ای دارد و جدول رده‌بندی و بازی‌های گذشته هیچ تأثیری در نتیجه دربی ندارند. دربی کاملا جدا از دیدارهای دیگر است. با توجه به تغییر و تحولاتی که در کادر فنی استقلال رخ داده، این تیم انگیزه زیادی دارد که در این بازی پیروز شود. به همین دلیل معتقدم بازی زیبایی از کار درخواهد آمد.

وی ادامه داد: شناخت کاملی از برانکو و تفکراتش دارم. او برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای هواداران پرسپولیس نیست. همچنین پرسپولیس نیمکت پر و پیمانی دارد و از بازیکنان جایگزین آماده‌ای برخوردار است که می‌توانند جای خالی ستاره‌های مصدوم و محروم را پر کنند.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: معتقدم بازی گل خواهد داشت و اگر هم برنده نداشته باشد، توپ از خط دروازه‌ها عبور خواهد کرد. به نظر من بازی حرارت و گرمای زیادی خواهد داشت و تماشاگران از دیدن دربی لذت خواهند برد.

واعظی با اشاره به حضور دو سرمربی خارجی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا هر دو سرمربی برنامه‌ریزی خود را بر اساس کسب پیروزی انجام می‌دهند اما بازیکنی که برنامه را اجرا می‌کند نباید از بازی در دربی بترسد. تفکرات هر دو مربی هجومی خواهد بود چون می‌خواهند هواداران را راضی کنند اما به طور حتم بازیکنان چند درصدی افت کیفی در دربی خواهند داشت.

وی افزود: زمانی که ما بازی می‌کردیم، بازیکنان با تجربه‌ای حضور داشتند که چندین دربی را تجربه کرده بودند و به همین دلیل استرس زیادی نداشتند. الان بازیکنان جوانی در دو تیم حضور دارند که میدان‌های زیادی ندیده‌اند. به همین دلیل می‌بینیم که در بازی‌های سنگین، بازیکنان جوان با افت کیفی فاحشی مواجه می‌شویم.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیمکت‌نشینی احتمالی سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال در دربی 85 گفت: «مهدی» دوست من است اما مهم در این میان عملکرد بازیکنان است. دروازه‌بانی که شرایط خوبی دارد باید درون دروازه قرار بگیرد. درست است که تجربه فاکتور مهمی است اما رفلکس‌ها، صدم ثانیه‌ها و انگیزه‌های جوانی مهم‌تر است. سید حسین حسینی شرایط خوبی دارد و می‌تواند به تیمش کمک کند. چه اشکالی دارد که در دربی به میدان برود.

604

کد خبر: 861481

وب گردی

وب گردی