خدمت‌رسانی اوقاف به زائران اربعین حسینی در صحن حضرت زهرا (س) و مسجد براثا

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف با تشریح خدمت‌رسانی این سازمان به زائران اربعین گفت: اداره‌کل اوقاف البرز در صحن حضرت زهرا (س) در نجف و اداره‌کل اوقاف مرکزی در مسجد براثا در کاظمین از هفتم آبان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی متقی درباره فعالیت‌های برون‌مرزی این ستاد در ایام اربعین اظهار کرد: اداره ‌کل اوقاف استان مرکزی در شهر کاظمین همچون سال گذشته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسجد براثا مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌‌کل اوقاف مرکزی در مسجد براثا روزانه 6 هزار نفر را اسکان می‌دهد، تصریح کرد: این اداره‌کل 12 روز به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند؛ در این خدمت‌رسانی که از دهم ماه صفر آغاز می‌شود روزانه یک هزار وعده غذایی صبحانه، یک هزار وعده غذایی عصرانه، 3 هزار وعده غذایی ناهار و 3 هزار وعده غذایی شام و در مجموع 12 روز 96 هزار وعده غذایی بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف استان البرز در نجف اشرف و در صحن حضرت زهرا فضای 1500 متری را برای خدمت‌رسانی به زائران در صحن حضرت زهرا (س) اختصاص داده است، گفت: این اداره‌کل روزانه 4 هزار وعده غذایی صبحانه، 4 هزار وعده غذایی ناهار، 4 هزار وعده غذایی شام، 5 هزار میان وعده صبح و 5 هزار عصرانه یعنی در 20 روز حضور این اداره‌کل 440 هزار وعده غذایی میان زائران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی متقی خاطرنشان کرد: موکب اداره‌کل اوقاف قزوین هم در شارع طوسی در شهر نجف 12 روز مستقر خواهد بود و روزانه 3 هزار وعده صبحانه، 2 هزار وعده ناهار، 2 هزار وعده شام، 2 هزار میان وعده صبح و 2 هزار عصرانه یعنی در مجموع 132 هزار وعده غذایی را توزیع خواهد کرد.

701

کد خبر: 861493

وب گردی

وب گردی