کمالوند: تقابل ما با داماش حساس‌تر از دربی تهران است/ در نیم فصل 4-5 بازیکن به لیست‌مان اضافه می‌کنیم

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی فردای ما با داماش حساس‌تر از دیدار پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش ایسکانیوز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلانیان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما سابقه بازی قشقایی وپرسپولیس را مدنظر قرار دادیم. تیم لیگ دویی آمد و قهرمان لیگ برتر را برد.

وی ادامه داد: تیم داماش گیلانیان از مربی خیلی خوبی، چون وحید رضایی بهره می‌برد که به هر تیمی رفته موفق بوده و تیمی هم که در اختیار دارد یکی از بهترین تیم‌های لیگ دو کشور است. اما قطعا بازی راحتی مقابل این تیم در پیش نداریم. در این بازی مصدوم داریم که الان نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم و فقط این را بگویم که غیبت زبیل قطعی است.

کمالوند در خصوص برگزاری تمرینات تیمش پشت در‌های بسته، خاطرنشان کرد: تمرینات اخیر ما زیر ۱۰ نفر هوادار برگزار می‌شد و ما ترجیح دادیم تمرینات را پشت در‌های بسته برگزار کنیم. کاری که در همه جای دنیا و همچنین تیم‌های بزرگ کشور ما می‌شود، یک روز در هفته حضور تماشاگران در محل تمرین کافی است و بقیه روز‌ها ما می‌خواهیم به کار‌های تاکتیکی تمرکز کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: تماشاگر تیم نفت آبادان فردا مشخص می‌شود که واقعاً طرفدار چه تیمی است، در واقع ما فردا نیاز به حمایت تماشاگرانمان داریم چرا که اصلا بازی راحتی پیشرو نیست. حریف ما بسیار خطرناک است و اگر آن‌ها را دست کم بگیریم از جام حذفی کنار خواهیم رفت. برای همین می‌گویم بازی فردای ما حساس‌تر از دیدار با پرسپولیس و استقلال است. منتظرم ببینم فردا چه تعداد تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و این که آبادانی‌ها می‌گویند نه قرمز و نه آبی فقط زرد طلایی باید فردا این موضوع را ثابت کنند. ضمن این که ساعت بازی هم بسیار مناسب است و تماشاگران می‌توانند به راحتی به ورزشگاه آمده و در یک هوای مناسب تیم خود را تشویق کنند.

وی در مورد تغییر ساعت بازی که با دلخوری تیم داماش همراه شده است، تصریح کرد: ساعت بازی را ما تغییر ندادیم بلکه سازمان لیگ این کار را انجام داده است.

کمالوند در پاسخ به این سوال که شرایط تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ چطور است، یادآور شد: در حال حاضر تمام تمرکز ما برای بازی فردا در جام حذفی است و می‌خواهیم حتماً جزو ۸ تیم نهایی این جام باشیم. حرف کلی من این است که فردا مردم آبادان ثابت کنند طرفدار واقعی چه تیمی هستند و نیاز به حمایت یکپارچه آن‌ها داریم. ضمن این که از تمام نفرات اصلی‌مان در این بازی استفاده خواهی کرد و اصلاً ریسک نمی‌کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در ارتباط با این که حسین ساکی را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد داد یا نه؟ گفت: بازیکن جوان را باید به موقع بازی داد، ساکی چند هفته‌ای بیرون بود، اما در بازی قبل به میدان آمده و بسیار آماده و با انگیزه نشان داد. شما باید به سرمربی این حق را بدهید تا او خودش صلاح بداند از چه بازیکن و چه زمانی استفاده کند. چرا که این مربی است که شب و روز با بازیکن زندگی می‌کند و از وضعیت او خیلی خوب مطلع است.

وی در پایان درباره این که آیا قصد دارد در نیم فصل تیمش را تقویت کند یا نه؟ اضافه کرد: من با عیسی‌زاده هم که جلسه داشتم گفتم، ما قطعا باید ۴،۵ بازیکن به لیست‌مان در نیم‌فصل اضافه کنیم. اگر واقعاً قصد این را داریم که تیم پرقدرتی باشیم باید این کار را انجام دهیم. با یکسری از بازیکنان که برخی از آن‌ها بدون تیم هستند وارد مذاکره شده‌ایم. یکی از آن‌ها لژیونر است و من تا همینجا به این موضوع بسنده می‌کند که به توافقاتی با وی رسیده‌ایم، اما نامش را نمی‌گویم. در پایان تاکید می‌کنم فردا تماشاگر آبادانی ثابت کند طرفدار چه تیمی است.

601

کد خبر: 861651

وب گردی

وب گردی