آخرین وضعیت "طلبه‌ تهرانی" که با ضربات قمه یک اوباش مجروح شد/ فرد ضارب :شیطان به من الهام کرد

آخرین وضعیت "طلبه‌ تهرانی" که با ضربات قمه یکی از اوباش شرق تهران مجروح شده بود، اعلام شد؛ فرد ضارب مدعی شده «شیطان» برای ضرب و شتم این طلبه به او الهام کرده است!

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم شامگاه یکم مهرماه جاری یکی از اراذل و اوباش منطقه شرق تهران محدوده میدان شکوفه هنگام خروج یک "طلبه‌" از مسجد با قمه به وی حمله‌ور شده و با ضربات متعدد قمه، این طلبه را راهی بیمارستان کرد.

فرد ضارب ابتدا با مشت ضربه‌ای به سر این طلبه زد و هنگامی که وی بر زمین افتاد، با یک قمه تعداد پنج ضربه به پهلوها و کمر این طلبه وارد کرد؛ بنابر اظهارات شاهدان عینی، این طلبه که همراه همسر خود از مسجد در حال بازگشت به منزل بوده، به‌صورت ناگهانی و بی‌دلیل مورد حمله و ضربات قمه این فرد مهاجم قرا گرفت.

فرد مهاجم نیز پس از حمله به این طلبه تهرانی، توسط پلیس دستگیر شد و در هنگام دستگیری نیز اقدام به ضرب و شتم عوامل اورژانس حاضر در صحنه جرم و نیروهای انتظامی کرد.

این فرد اوباش در بازجویی اولیه صورت گرفته، مدعی شده «شیطان» برای ضرب و شتم این طلبه به او الهام کرده است!

این طلبه که از طلاب پایه هشتم حوزه علمیه چیذر تهران است پس از حادثه در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام حسین(ع) بستری شد و با توجه به روند بهبود بخش حال وی، امروز از بیمارستان مرخص شد و اکنون در حال سپری کردن دوران نقاهت خود در منزل است همچنین تیم پزشکی نسبت به وضعیت عمومی این شخص اعلام رضایت کرده است.

700

کد خبر: 861664

وب گردی

وب گردی