غفوری و چشمی در صدرجدول استقلال+عکس

در این مطلب ویژه عملکرد فردی بازیکنان استقلال را در جدولی همراه با جزئیات منتشر کرده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، استقلالی ها از آغاز بازی های لیگ هفدهم تاکنون در 9 دیدار حاضر شدند و در مجموع بازی هایی که به انجام رساندند از 24 بازیکن در ترکیب خود استفاده کردند. این بازیکنان شامل 2 دروازه بان، 9 مدافع، 9 هافبک و 4 مهاجم هستند.

از نظر دقایق بازی وریا غفوری و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که در صدر قرار دارند. این دو بازیکن 720 دقیقه در میدان حضور داشتند. پس از این دو بازیکن نیز یک مهاجم حضور دارد و آن هم حسن بیت سعید نام دارد. مهاجم جنوبی استقلالی ها 607 برای این تیم در میدان حضور داشت.

در تعداد بازی نیز در میان استقلالی ها تنها یک بازیکن در هر 9 دیدار این تیم حضور داشت. سرور چپاروف، هافبک ازبکستانی استقلالی ها یکی از 11 بازیکن حاضر در زمین آبی پوشان بود. وریا غفوری، روزبه چشمی و حسن بیت سعید نیز بازیکنانی هستند که تنها حضور در یک دیدار تیمشان در بازی های لیگ را از دست دادند و در نتیجه در 8 بازی به زمین فراخوانده شدند.

در میان بازیکنانی که کمترین حضور را در ترکیب استقلالی ها داشتند می توان به آرمین سهرابیان اشاره کرد که تنها 55 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت.

از جمع 44 بازیکنی که در بازی های این دو تیم به میدان رفتند 19 بازیکن مشمول دریافت کارت زرد شدند که در این میان نام 13 بازیکن تیم استقلال به چشم می خورد. این 13 بازیکن، در مجموع 18 بار توسط قاضی میدان کارت زرد دریافت کردند.

روزبه چشمی را می توان خشن ترین بازیکن حاضر در دو تیم دانست. او در مجموع 8 دیداری که برای استقلالی ها به میدان رفت 4 بار توسط داور جریمه شد و بدین ترتیب رکورد پرکارت ترین بازیکن حاضر در دربی هشتاد و پنج را به نام خود زد. پس از او سیدحسین حسینی و حسن بیت سعید از جمع استقلالی ها 2 بار با دریافت کارت توسط داور جریمه شدند.

نکته جالب در رابطه با دریافت کارت قرمز توسط بازیکنان دو تیم اینکه علیرغم 17 حضور سرخابی ها در بازی های لیگ هفدهم تنها 1 بار کارت قرمز داور برای بازیکنان این دو تیم از جیب داور درآمد و آن نیز مربوط به بازیکنان استقلال نمی شد. بدین ترتیب آبی پوشان در فصل فعلی مشمول دریافت کارت قرمز از سوی قاضی میدان نشدند.

استقلالی ها از ابتدای بازی ها تاکنون نتوانستند گل های بسیاری به ثمر برسانند و تنها 4 بار طعم باز کردن درواره حریفان را چشیدند. از میان بازیکنان حاضر در خط حمله استقلال تنها جابر انصاری، آن هم تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.

مابقی گل های استقلالی ها توسط بازیکنان خط میانی این تیم به ثمر رسیده است. روزبه چشمی، سرور چپاروف و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که موفق شدند 1 بار برای این تیم گلزنی کنند.

در جریان بازی این فصل هیچکدام از مدافعان آبی پوش موفق به گلزنی نشدند. البته این موضوع در تیم رقیب نیز وجود دارد و در جمع پرسپولیسی ها نیز تنها یک مدافع موفق به گلزنی شد.

میان اسامی بازیکنان حاضر در استقلال لیگ هفدهم نمی توان هیچکدام از آنها را بازیکنی گلساز دانست، چرا که 4 گل این تیم توسط 4 بازیکن متفاوت ساخته شد. بیت سعید، انصاری، اسماعیلی و شجاعیان 4 بازیکنی بودند که تاکنون برای استقلالی ها گلسازی کردند.

در هر تیم دو بازیکن و در مجموع چهار بازیکن خارجی در بازی های دو تیم به میدان رفتند. سرور چپاروف تثبیت شده ترین بازیکن بین خارجی های حاضر در دو تیم بوده است. او در 9 دیدار و 575 دقیقه برای استقلالی ها به میدان رفته است.

علاوه بر چپاروف، لئوناردو پادووانی دیگر بازیکن خارجی استقلالی هاست که در 3 دیدار به طور کامل در میدان حضور داشت.

چهار گلر برای سرخابی ها در لیگ هفدهم به میدان رفتند که در این میان دو گلر سهم استقلالی ها بوده است. در 5 بازی ابتدایی آبی ها، سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان و دروازه بان پا به میدان گذاشت؛ اما در 4 دیدار بعدی سیدحسین حسینی از دروازه استقلالی ها محافظت کرد.

رحمتی در 5 دیداری که برای استقلالی ها به میدان رفته است 2 بار موفق به کلین شیت شد. ضمن اینکه حسینی نیز در 1 دیدار دروازه خود را بسته نگه داشت.

درمیان دو سنگربان استقلالی ها، بالاترین میانگین زمانی بسته ماندن دروازه از آن رحمتی است. او هر 112.5 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند.

کد خبر: 861696

وب گردی

وب گردی