"سی و پنج" جیرانی با یک هفته تاخیر پخش می شود

سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تا کنون ۱۳ قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه ۶ آبان پخش نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، برنامه اینترنتی «سی و پنج» که شنبه‌ شب‌ها ساعت ۹ به صورت زنده از سامانه تی‌وی‌نت با اجرای فریدون جیرانی پخش می‌شود این هفته به دلیل حضور جیرانی در اکران مردمی فیلم «خفه‌گی» در مشهد پخش نخواهد شد و قسمت چهاردهم آن شنبه ۱۳ آبان از سامانه تی‌وی‌نت قابل دریافت خواهد بود.

«خفه‌گی» تازه‌ترین اثر سینمایی فریدون جیرانی است که از هفته گذشته در سینماها اکران شده است. نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی بازیگران این فیلم هستند. «خفه‌گی» تا کنون و پس از یک هفته اکران به فروش کمی بیش از یک میلیارد تومان رسیده است.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور، ویشکا آسایش، رامبد جوان، امین تارخ، تهمینه میلانی و فریدون جیرانی میهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

فصل قبلی برنامه ۳۵ به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین پس از پخش زنده این برنامه‌، تکرار ضبط ‌شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنت (IPTV) از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

501

کد خبر: 861802

وب گردی

وب گردی