طلسم سید جلال در دربی شکست

سید جلال حسینی برای نخستین بار طعم پیروزی در دربی را چشید

به گزارش ایسکانیوز، ‌سید جلال حسینی کایپتان پرسپولیس که با حضور در ۷ دربی با سابقه ترین بازیکن پرسپولیس در دربی بین بازیکنان فعلی محسوب می شد تا قبل از این دربی ، سابقه پیروزی در شهرآورد را نداشت و برای نخستین بار به این موفقیت رسید.

سیذ جلال حسینی تا پیش از این در دربیهای رفت و برگشت لیگهای دوازدهم و سیزدهم حضور داشت که با تساوی بدون گل بدون پایان یافت پس از بازگشت مدافع مقتدر پرسپولیس در لیگ شانزدهم ، دربی رفت هم بازگلی نداشت تا این بازیکن در ۵ دربی که تجربه کرده توپی از خط دروازه ها رد نشده باشد. ولی داستان دربی برگشت لیگ شانزدهم کاملا متفاوت بود و بسیار پر گل از آب درآمد و پرسپولیس با نتیجه ۳-۲ تن به شکست داد. سید جلال در این دیدار در دقایق تلف شده موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رساند.در دربی ۸۵ سید جلال حسینی بالاخره پیروزی در دربی تجربه کرد و در این برد هم نقش به سزایی داشت و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت مسلم گل را از حریف گرفت.

کاپیتان قرمزها هر چند در ۷ دربی که بازی کرده تنها یک بار به پیروزی رسیده ولی کارنامه قابل احترامی در این بازی دارد.پرسپولیس با حضور سید جلال در ۶ دربی از ۷ دربی دروازه اش را بسته نگه داشته در ضمن این مدافع سابقه گل زنی در دربی را نیز دارد.

601

کد خبر: 861913

وب گردی

وب گردی