اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران در نخستین جمعه آبان

اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران در نخستین جمعه آبان محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۵ آبان ماه در جاده‌های مازندران اعمال شد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه ۵ آبان ماه از این جاده ممنوع شد.

وی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج به چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه ۵ آبان ماه تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد شد.

سرهنگ قدمی، افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ آبان ماه از جاده های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است

منبع:باشگاه خبرنگاران

902/900

کد خبر: 861952

وب گردی

وب گردی