مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس منصوب شد

مراسم معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با حضور جانشین فرمانده و مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در این جلسه گفت: «بسیجیان دانشجو تاریخ ساز خواهند بود و این نشانه وظیفه سنگین این عزیزان است.»

دکتر حسین عباسپور گفت: «پردیس و دانشگاه آن قابلیت کار فرهنگی بسیار بالایی دارد و بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل وظیفه سنگین و کار عظیمی بر دوش دارد.»

مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رودهن نیز در این مراسم ، بسیج دانشجویی را بازوی تفکر و انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری، در کنار دفاع از ارزشها و بانی اسلامی و بیداری در مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد .

حجت‌الاسلام ابراهیم سراج با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره ویژگیهای بارز بسیج دانشجویی، مومن بودن و با اخلاق بودن را بهترین الگوی بسیجیان عنوان کرد .

حفیظی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران هم با تشکر از سرپرست دانشگاه و مسئولان واحد پردیس با تاکید بر هوشیاری و اقدام به موقع در مقابل توطئه انقلابی ستیزی دشمنان انقلاب و امام راحل (ره) درک ضرورتها و ایمان به تمام توانمندی‌ها را خواستار شد.

کد خبر: 862021

وب گردی

وب گردی