برگزاری همایش ملی مدل سازی ریاضی در علوم مهندسی در دانشگاه آزاد ابهر

همایش ملی مدل سازی ریاضی در علوم مهندسی با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان های ابهر و خرمدره در دانشگاه آزاداسلامی ابهر برگزار شد.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد ابهر همایش ملی مدل سازی ریاضی در علوم مهندسی با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان های ابهر و خرمدره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار گردید.
دکترکیان پهلوان افشاری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی ابهر به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برداشتن قدم های جدیدی در عرصه تحقیقات و پژوهش میتواند ما را به معنای واقعی در عرصه تولید ملی شریک و سهیم سازد.
سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدابهر گسترش مرزهای دانش را از عمده ترین رسالت های دانشگاه دانست گفت: این رسالت به ویژه در بخش صنعت و تکنولوژی های نوین از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدابهر برگزاری همایش علمی را فرصت مناسبی دانست که پژوهشگران عرصه دانشگاه و صنعت بتوانند با حضور و ارائه نتیجه پژوهش های خود در گسترش مرز های علم و دانش و تولید ملی مشارکت نمایند.
رئیس همایش ملی مدل سازی ریاضی در علوم مهندسی به رسالت دانشگاه در گسترش امر پژوهش و ارتباط با صنعت اشاره کرد وافزود : دانشکده فنی و مهندسی ودانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با بهره گیری از همکاری بیش از 40 نفر عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و با امکانات گسترده فنی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم مهندسی در رشته های مکانیک، برق، صنایع، کامپیوتر و معماری در گرایش های مختلف ونیز مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته مهندسی کشاوزری شاخه های علوم دامی وباغبانی فعالیت نموده و با تجربه برگزاری همایش های مختلف، رسالت خود را در گسترش امر پژوهش و ارتباط با صنعت به انجام می رساند.
پهلوان افشاری درپایان صحبت های خود با اشاره به برگزاری همایش ملی مدل سازی در علوم مهندسی گفت: این همایش به همت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمانها و شرکت های صنعتی در حال برگزاری است که همراهی و همفکری اساتید و دانش پژوهان عزیز سبب خواهدشدگام های موثر و مطمئنی در راستای اعتلای سطح علمی کشور عزیزمان برداشته شود و دلگرمی و انگیزه بیشتری برای برگزاری همایش های آینده با خود به ارمغان بیاورد.
دکترویلیانی دبیر همایش ملی مدل سازی ریاضی درعلوم مهندسی هدف از برگزاری همایش را آشنایی دانشجویان علوم مهندسی با دست آورد های نوین، آشنایی دانشجویان با پژوهشگران و محققان حوزه مهندسی تبادل نظرو ارتقاء سطح علمی و انتقال تجربیات اعضاء هیات علمی، معرفی توانمندی های دانشگاه به واحدهای صنعتی منطقه و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیان کرد وگفت: پس ازاخذ مجوز از سازمان مرکزی و پایگاه استنادی جهان اسلام ISC فراخوان مقالات صورت گرفت و تاپایان مهلت ارسال مقالات که آواخرشهریور بود 144مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد و بعداز بررسی 98 مقاله پذیرفته شد وامروز 35 مقاله به صورت سخنرانی ارائه و دو کارگاه کاربردپردازش تصویر در پزشکی وپیاده سازی یک نمونه عملی و کارگاه امنیت سیستم های کامپیوتر برگزار شد.
شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر را در برگزاری این همایش شرکت های سیم و کابل ابهر،نخ تایر صبا زنجان و کیان فولاد ابهر همیاری کردند.

کد خبر: 862124

وب گردی

وب گردی