مرکز ارتقاء شایستگی­ های حرفه­ ای دانشجویان

در راستای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، مرکز ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان ( SCD ) در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر تأسیس و دانشجویان در کنار آموزش با مهارت های حرفه ای آشنا می شوند.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با اعلام این خبر گفت: بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که نزدیک به 40 درصد از کل دانشجویان کشور در این مجتمع عظیم آموزشی کشور تحصیل می کنند و افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی در سطح ملی و بین المللی و حرکت پرشتاب به سمت پژوهش و نوآوری اظهار داشت: اجرای طرح شهرک های فناوری آزاد و تأسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و سامانه آزمایشگاه های همکار بسترهای مناسب را برای توسعه فعالیت های پژوهش محور و مهارت آموز فراهم کرده و دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع نیازهای جامعه در کنار ارتقاء کیفیت آموزش به توسعه فعالیت های مهارت محور ادامه می دهد.

دکتر کثیری ادامه داد: طرح توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصتی استثنایی برای مهارت آموزی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها است که دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با بیش از 100 کارگاه و آزمایشگاه مدرن و پیشرفته مهندسی با استفاده از تجربیات مرکز فنی و حرفه ای آخرین مهارت های حرفه ای را به علاقمندان در قالب دوره های آموزشی ارائه می نماید و افراد با اندوخته های فراوان مهارتی به رفع نیازهای جامعه و کشور می پردازند.

رئیس دانشگاه تأسیس مرکز ارتقاء را در استان اصفهان و در سطح دانشگاه ها جدید برشمرد و از همه جوانان و علاقمندان به دانش اندوزی در علوم مختلف و کسب مهارت های فنی خواست از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

کثیری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر یکی از افتخارات علمی و آموزشی استان اصفهان است که با حضور استادان برجسته علمی و دانشجویان تا دوره دکتری تخصصی، شرایط علمی خوبی را بوجود آورده و تا کنون در مجامع علمی بین المللی به مقام های برتر در سطح جهان نائل شده است.

کد خبر: 862132

وب گردی

وب گردی