کشف  875 کیلوگرم مواد مخدر از آغاز سال در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری 875 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است، گفت: کشفیات مواد مخدر در زنجان نسبت به سال قبل 24 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای 158 طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان طی سال جاری تصریح کرد: اجرای این طرح نسبت به سال قبل 14 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری 875 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است، تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر در زنجان نسبت به سال قبل 24 درصد افزایش یافته است.

بابایی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر امسال 670 نفر از معتادان جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند، گفت: این اقدامات در راستای کاهش مصرف مواد مخدر صورت گرفته است.

وی در ادامه با درخواست از مردم استان برای ارائه گزارش به پلیس در صورت مشاهده موارد مشکوک در گفت و گو با فارس بیان کرد: سامانه 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر در هر ساعت از شبانه‌روز آماده دریافت خبرهای مردمی در این‌باره است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه استفاده از مواد مخدر موجب بروز مشکلات بسیاری در جامعه شده و آسیب‌های اجتماعی فراوانی به دنبال دارد، از خانواده‌ها خواست نسبت به آگاه سازی فرزندان خود اقدام کنند.

بابایی با بیان اینکه اگر پدیده شوم اعتیاد گریبانگر زنان و مردان جامعه شود، بنیاد خانواده دچار تزلزل و آسیب خواهد شد، گفت: اعتیاد مقوله‌ای بسیار خانمان‌سوز است و علاوه بر خود فرد بر خانواده و دوستان وی هم تاثیرات مخربی می‌گذارد، از همین رو خانواده‌ها باید آموزش فرزندان را جدی بگیرند.

901

کد خبر: 862175

وب گردی

وب گردی