دانشگاه آزاد اسلامی جای استاد ضد انقلاب نیست

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جای استاد ضد انقلاب نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کانال سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام کلانتری در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تغییر رویکرد کلی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است؛ انتصاب دکتر ولایتی و هیات موسس در دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تغییرات محسوسی را داشته باشیم.

وی افزود: در محافل عمومی و تریبون‌ها عده‌ای مسائلی مربوط به نفرات قبلی حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی را مطرح می‌کنند که از دیدگاه ما هیچ نیازی به طرح نظرات افراد قبلی وجود ندارد.

کلانتری با بیان اینکه تفکرات خراب و فاسد باید در دانشگاه آزاد برداشته شود، افزود: زمانی معاون فرهنگی داشتیم که علیه امام (ره) مطلبی می‌گفتند،ترویج بی‌بند و باری و فضای فرهنگی منفی داشتیم، حتی اساتیدی بودند که مروج رضاخان بودند و تمامی این رویکردها ضد انقلابی بوده است؛ ولی هدف ما تغییرات کلی و در راستای انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بدانید مسئولان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی و کسانی که اضافه می‌شوند تا بن دندان برای حرکت انقلابی گام برمی‌دارند.

وی ضمن بیان لزوم گزینش اساتید تاکید کرد: خیلی از اساتیدیکه در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تدریس بودند،گزینش نشده بودند و در کلاس‌ها صحبت‌های ضد انقلاب را مطرح می کردند در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی جای استاد ضد انقلاب نیست.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین آیین نامه حجاب و عفاف گفت: در گام اول باید ببینیم چه محتوایی را مد نظر داریم، فرم‌ها و راهکارها ایجاد شود سپس به درستی در چارچوب قوانین اسلامی و انقلابی گام برداریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جزو دیگر برنامه‌های ما است، ما حدوداً 132 واحد در کشور داریم؛ که تنها 32 واحد دفتر نهاد دارد و باید به 100 واحد دیگر دفاتر نهاد رهبری اضافه شود.

وی افزود: این یک واژه فرهنگی بزرگ است که قبلا مانع داشت ولی پس از این خیلی از مسائل تحت نظر دفتر نهاد مقام معظم رهبری کنترل می‌شود که مهم‌ترین آن حمایت از بسیج و تشکل‌های اسلامی است؛ تلاش‌ها بر این است تا پایان سال تحصیلی در تمام دفاتر نهادها تاسیس شود.

کلانتری مقابله با تشکل‌های یکبار مصرف که پیش از انتخابات تشکیل و پس از انتخابات تمام می‌شود را در دستور کار دانست و افزود: نباید با آرمان‌ها و افکار مثبت دانشجویان مخلص بازی شود؛ ما در این حوزه مسئولیم که دانشجو آلت دست احزاب نشود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: راجع‌ به ستاد اربعین دانشگاه آزاد باید بگویم ما هم به اندازه وزارت علوم و وزارت بهداشت بودجه می‌دهیم، به دانشجویان اربعین وام داده خواهد شد تا بتوانند در مراسم حاضر شوند.

کد خبر: 862232

وب گردی

وب گردی