100 همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه در آستانه ۱۳ آبان ماه روز دانش‌آموز قرار داریم، از برگزاری ۱۰۰ همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های استان فارس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ عبداله خسروانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۳ آبان ماه و اینکه ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده اند، بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی در اعصار و ادوار مختلف در مواجهه با انواع و انحای مقابله‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها و فشار‌ها نشان داده اند که وحدت ملی و دفاع از ارزش‌ها را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

خسروانی در ادامه گفت: این مسئله در برهه‌های خاص زمانی نظیر صدر انقلاب، دفاع مقدس، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، ۹ دی ماه، ۱۳ آبان و غیره بسیار پرقوت و قابل توجه رخ نمایی کرده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان فارس افزود: از طرفی هر زمانی که فشار‌ها، یاوه‌گویی‌ها و اقدامات سخیف جهانت استکبار شدت وحدت گرفته این وحدت و آرمان خواهی در درون ملت شعله ورتر شده و خود را بیش از پیش در صحنه‌ی دلدادگی به نظام مقدس حاضر و ظاهر دیده اند.

خسروانی سخنان و رفتار ترامپ را منتج به مستحکم‌تر شدن هدف اتحاد ملت ایران دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مدتی است دست به رفتاری می‌زند که هر چند سخیف، نابخردانه و دور از شان یک رئیس جمهور است؛ اما همین رفتار‌ها منتج به انجام داخل در ایران شده و هدف اتحاد این ملت غیور و عزتمند را تراکم‌تر، مستحکم‌تر و یکپارچه‌تر می‌کند.

خسروانی با اشاره به نزدیک شدن به دهه استکبارستیزی عنوان کرد: اکنون که در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه و دهه استکبارستیزی قرار گرفته ایم، این نوید داده می‌شود که ملت همیشه در صحنه همچون سنوات گذشه دوباره فریاد استکبارستیزی سر خواهند داد و با حضور در صحنه، لبیکی دوباره به انقلاب عزیز و شهدای گرانقدر خواهند گفت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: دانشجویان انقلابی فارس نیز همسو و همراه با ملت ایران از این قافله جا نخواهند ماند و ان شاءالله به همت دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های فارس، 100 همایش «مرگ بر آمریکا» برگزار می‌شود.

خسروانی خاطرنشان کرد: این همایش ها برگزار می شود تا جهان بداند راهبرد نرمالیزاسیون ایران اسلامی مثل سایر سایت‌های نجس استکبار منقضی شده و محسن حججی‌های زمان همواره در خط مقدم نبرد با دشمن ذین خدا بوده، هستند و خواهند بود و با تغییر عرصه نبرد نیز دچار تزلزل نشده و با تشخیص به موقع و عمل به هنگام خود باهر توطئه‌ای مقابله خواهند کرد.

کد خبر: 862246

وب گردی

وب گردی