عده ای دنبال اهداف سیاسی  در  وزارت علوم  هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، نخبگان، صاحبنظران و آنان که به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می اندیشند، با دکتر منصور غلامی گزینه دولت برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موافق هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، اکبر رنجبرزاده روز شنبه در گفت‌وگو ایرنا، بر حمایت همه جانبه استان همدان از دکتر غلامی تاکید کرد و افزود: اگر ظرفیتی در استان وجود دارد که برای پیشبرد اهداف نظام مفید تشخیص داده شده بهتر است چشممان را به روی گرایش های سیاسی ببندیم.

وی با انتقاد از برخی حاشیه سازی ها برای گزینه وزارت علوم، تاکید کرد: اینگونه تنگ نظری ها استان همدان را از توسعه باز می دارد و مردم همدان نباید دچار شتابزدگی شده و ظرفیت کم نظیر و توانمند استان را از وزارت علوم به عقب برانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با حمایت دوباره از گزینه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: عده ای دنبال اهداف سیاسی هستند و این امر به بدنه وزارت علوم آسیب می زند.

وی تصریح کرد: این طیف در پی گزینه ای سیاسی هستند، اما غلامی گزینه ای عملیاتی، علمی و مدیریتی است که می تواند در مسند بزرگترین وزارتخانه کشور قرار بگیرد.
رنجبرزاده با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان همدان پشتیبان غلامی است، گفت: این مجمع یکدست شده و 9 نماینده این استان غلامی را تا اخذ رای اعتماد از مجلس یاری می کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: فضای مجلس مناسب و ارزیابی ما این است که وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری رای می آورند.

وی یادآور شد: 2 وزیر پیشنهادی دولت برنامه های خود را اعلام کرده و چندین جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته اند.

کد خبر: 862271

وب گردی

وب گردی