انتقاد از سرمربی بلاروسی روستوف به خاطر انتقال عزت‌اللهی

سایت روسی از لئونید کوچوک، سرمربی بلاروسی تیم روستوف به خاطر انتقال قرضی ملی‌پوش ایرانی به آمکار و درخشش او در این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از سایت وال روسیه، بازی روستوف برابر آمکار در جام حذفی روسیه آخرین صبر هواداران پس از شکست‌های متوالی تیم محبوب‌شان بود. روستوف در ضربه‌های پنالتی به آمکار باخت تا صبر هواداران از عملکرد ضعیف کادر فنی به سر آید.

این رسانه روس در ادامه این مطلب با مقصر دانستن لئونید کوچوک، سرمربی روستوف در نتایج اخیر این تیم نوشت: چرا سعید عزت‌اللهی (ملی‌پوش ایرانی) به تیم آمکار انتقال پیدا کرد تا در آنجا بدرخشد. بنابراین این مسئله مربوط به کوچوک است. می‌بینیم که چگونه گادژیف (سرمربی آمکار) توانست توانمندی‌های عزت‌اللهی را کشف کند اما کوچوک نتوانست.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی در هفته‌های آغازین لیگ برتر روسیه با توجه به نیمکت‌نشین‌های متوالی در روستوف به صورت قرضی راهی تیم آمکار شد. این ملی‌پوش جوان ایرانی در تیم آمکار به بازیکن کلیدی خط میانی تبدیل شد و همین امر باعث شد تا سرمربی روستوف به خاطر عدم استفاده از عزت‌اللهی و مشکلات خط میانی تیمش مورد انتقاد هواداران و رسانه‌های ورزشی روسیه قرار بگیرد.

602

کد خبر: 862294

وب گردی

وب گردی