اگر همه مهره های پرسپولیس بودند نتیجه بهتری رقم می خورد/ مسلمان باید جای خالی رفقایش را در زمین پر کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نباید به بازی دفاعی پرسپولیس انتقاد کرد چرا که این تیم چند مهره خوب خود را در اختیار نداشت اما با این حال موفق شد از سد استقلال عبور کند.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با دربی 85 و شرایط کلی این بازی گفت: با توجه به نتایج نامطلوب استقلال تا به این جای فصل و همچنین حذف پرسپولیس در آسیا دو تیم برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به برد داشتند و از طرفی برای اینکه شرایط بحرانی تر نشود نمی خواستند بازنده این بازی هم باشند که معمولا در این گونه دربی ها شاهد بازی های خوبی نیستیم اما در کل بازی بدی از آب در نیامد.

وی ادامه داد: شاهد بازی فیزیکی و جانداری در میانه های میدان بودیم که در مجموع هوادارن دو تیم را راضی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه عده ای پرسپولیس را محکوم به ارائه یک بازی دفاعی می کردند هم خاطرنشان کرد: فراموش نکنید پرسپولیس در غیاب چند مهره تاثیر گذارش موفق به برد استقلال شد و اگر می توانست از تمام ظرفیت هایش استفاده کند شرایط بهتری پیدا می کرد.

ابوالقاسم پور در رابطه با اینکه با محرومیت طارمی و مصدومیت احمدزاده و حواشی اخیر مسلمان سه بازیکن مطرحی که رابطه گرمی هم با یکدیگر دارند و در نتایج درخشان فصل گذشته پرسپولیس تاثیر فراوانی داشتند در این بازی غایب بودند هم تصریح کرد: شرایط احمدزاده و طارمی که مشخص است اما مسلمان از لحاظ روحی و روانی نیاز به تقویت دارد و البته خود او هم باید بداند که هواداران می خواهند مسلمان مانند روز های خوب نه چندان دورش آماده باشد؛ او باید با فراموش کردن اتفاقات گذشته به فکر جبران کردن جای خالی رفقایش در زمین بازی باشد.

وی در رابطه با بشار رسن، جوان خوش تکنیک عراقی پرسپولیس هم گفت: رسن بر خلاف بازی های قبلی که بیشتر در کارهای گروهی شرکت می کرد در دربی رو به بازی انفرادی آورده بود و اگر بیشتر در کارهای گروهی شرکت می کرد کمک بیشتری به پرسپولیس می شد اما در مجموع او بازیکن با استعدادی است که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با روند صعودی علیپور هم تشریح کرد: علیپور با توجه به جوانی و آمادگی بالای بدنی مهاجم دونده ای است که به مرور زمان پیشرفت کرده و نقص های خود را برطرف کرده است؛ علیپور بر اثر پخته تر شدن یکی از مهم ترین نقاط ضعف خود که جایگیری بود را اصلاح کرده است.

606

کد خبر: 862298

وب گردی

وب گردی