ورود خودروهای تجاری به چذابه باید متوقف شود

فرمانده انتظامی پایانه مرزی چذابه گفت: ورود خودروهای تجاری به سمت مرز چذابه با این وضعیت جمعیتی باید از روز شنبه متوقف شود.

به گزارش ایسکا نیوز، سرهنگ نقیب فاطمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرز چذابه با تقدیر از همکاری مسئولان اجرایی به ویژه پایانه های حمل و نقل عمومی و همچنین راه و شهرسازی اظهار کرد: در زمینه مدیریت پارکینگ ضعف داریم و تا دو کیلومتر مانده به آن باید تابلوهای راهنما برای مسافران و رانندگان نصب شود. به هر حال رانندگان باید از یک و نیم کیلومتر قبل نسبت به تغییر مسیر آگاهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: باید متولی پارکینگ راهنماهایی را در طول مسیر جاده مستقر کند که رانندگان را راهنمایی و به سمت پارکینگ هدایت کنند. این مسئله باعث ایجاد ترافیک در مسیر منتهی به مرز می شود.

سرهنگ فاطمی تأکید کرد: ورود خودروهای تجاری به سمت مرز چذابه با این وضعیت جمعیتی باید از روز شنبه متوقف شود.

فرمانده انتظامی پایانه مرزی چذابه اضافه کرد: نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ مجوز فقط برای خودروی مواکب صادر شده است؛ در کنار این آمار باید تردد ماشین های امدادی، ادارات و سایران هم را درنظر داشته باشیم و اگر خودروهای تجاری در چنین وضعیتی به سمت مرز حرکت کنند ترافیک جمعیتی ۶۰ هزار نفری روزانه را تحت شعاع خود قرار می دهد.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر از تلاش های راه و شهرسازی ولی تقاضا داریم تا اختلاف سطح آسفالت موجود در راه منتهی به مرز چذابه را اصلاح کنند.

منبع: مهر

902/900

کد خبر: 862305

وب گردی

وب گردی