سلسله جلسات «صرفا جهت ازدواج» در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

ابوالفضل محمدی گفت: سلسله جلسات «صرفا جهت ازدواج» با موضوع «روابط قبل از ازدواج» در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالفضل محمدی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان اظهار داشت: ازدواج جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز به بررسی شرایط و بیان نقاط مثبت و منفی دارد و در جامعه امروزی به دلیل مشکلات مختلفی همچون دانشگاه، سربازی، کار و پشتوانه مالی مناسب ازدواج جوانان به تعویق می افتد.

محمدی افزود: بالا رفتن سن ازدواج در آینده مشکلات فردی و اجتماعی مختلفی به همراه خواهد داشت که به همین دلیل جامعه اسلامی دانشگاه زنجان به دنبال بررسی جوانب مختلف ازدواج جوانان و ارائه راهکارهای منطقی به دانشجویان است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان اینکه جلسه اول از سلسله جلسات صرفا جهت ازدواج با موضوع روابط قبل از ازدواج در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد گفت: این برنامه توسط تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت به همراه اکران مستند پشت صحنه و با سخنرانی دکتر عزیزی سه شنبه ۹ آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوع مستند پشت صحنه، بررسی مساله جنسی در ایران است که به تازگی ساخته شده است و مرتبط با سلسله جلسات صرفا جهت ازدواج است.

محمدی خاطرنشان کرد: این برنامه در چهار جلسه تا پایان سال تحصیلی و با بررسی موضوعات مختلف پیگیری خواهد شد که در پایان به زوج های جوانی که به صورت دانشجویی ازدواج کرده‌اند هدایایی تقدیم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر: 862319

وب گردی

وب گردی