نوری: پیشکسوتان استقلال از مورینیو هم انتقاد می کنند/ حتما برکناری برانکو وجود داشت/ جباری  و رحمتی جای خود را به جوان ها بدهند

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مورینیو هم بیاید برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال از تیم انتقاد می کنند، شفر 30 روز است که به استقلال آمده و نباید از او توقع معجزه داشت.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: پرسپولیس بعد از باختی که مقابل پیکان داشت دچار افت شد و حتی صحبت هایی هم شده بود که احتمال دارد برانکو برکنار شود.پرسپولیس در دربی بازی نکرد و فقط در دربی می خواست نتیجه را حفظ کند. استقلال عملکرد خوبی داشت و هواداران هم راضی بودند.

وی افزود: مورینیو هم بیاید برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال از تیم انتقاد می کنند. شفر 30 روز است که به استقلال آمده و نباید از او توقع معجزه داشت.من خودم برای اینکه از نزدیک عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرم در تمرینات حاضر می شوم و معتقدم که این مربی از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده کرده است.مهم ترین کاری که شفر انجام داده برقرار کردن نظم و انضباط در استقلال است و بین هیچ بازیکنی تفاوت قائل نمی شود.

نوری ادامه داد: برای تمام پیشکسوتان ارزش زیادی قائل هستم و آنها بزرگتر ما بوده اند اما معتقدم اگر واقعا استقلالی هستند باید همه جوره از تیمشان حمایت کنند.شفر مربی خارجی است که رنگ برای او اهمیت ندارد ولی از زمانی که به استقلال آمده علاقه زیادی به تیم پیدا کرده است.او شومن نیست و برای اینکه علاقهاش را نشان دهد شالگردن آبی خود را بوسید.

وی خاطرنشان کرد: دو سه پیشکسوت استقلال که زیر ذره بینند از تیم انتقاد می کنند و خود هوادران هم از این موضوع با خبرهستند.باید به شفر زمان دهیم و بعد از او انتقاد کنیم به نظرم این مربی تا کنون عملکرد خوبی داشته است.

عضو کمیته فنی اظهار داشت: کمیته فنی برای یکسال حکم گرفته است.شرح وظایف و اختیار تام داریم اما در کار شفر دخالت نمی کنیم و فقط نقطه نظرات مثبت را به کادر فنی گوشزد می کنیم. اعضای کمیته فنی از بازیکنان سابق استقلال انتخاب شده اند که در این باشگاه اسطوره بودند.

نوری تاکید کرد: در مورد جباری سرمربی تیم تصمیم می گیردولی ما در حال حاضر 5 هافبک وسط داریم که جزو بهترین ها هستند. جباری از خانواده استقلال بوده و حتی در قهرمانی تیم در زمان قلعه نویی نقش داشته است.او خودش نباید به استقلال می آمد و فوتبال روز دنیا به بازیکن جوان نیاز دارد و باید فرصت را به جوان تر ها بدهیم. استقلال در حال حاضر به مهاجم تمام کننده نیاز دارد.

وی عنوان کرد: شفر قبل از حضور در ایران از هر بازیکن 10 فیلم بازبینی کرده و با آگاهی کامل به ایران آمده است. نیمکت نشینی رحمتی و جباری مدیریتی نیست.در مورد حسینی هم باید بگویم که حسینی دروازه بان خیلی خوبی است و باید خیلی زودتر به این بازیکن میدان می دادیم تا خودش را نشان دهد.در تیم نفر مهم نیست امثال نوری و جباری از استقلال می روند مهم موفقیت استقلال است.

600

6

کد خبر: 862322

وب گردی

وب گردی