هر دو دروازه بان عالی بودند/ علاوه بر مسلمان کمال هم افت کرده است/ یک پنالتی پرسپولیس سوخت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هر دو دروازه بان با آرامش کامل این بازی را به پایان رساندن که این موضوع به خصوص برای حسینی که اولین دربی خود راتجربه می کرد به خوبی از پس مظایف خود برآمد.

بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با دربی 85 گفت: با توجه به اینکه دربی همواره از حساسیت های فراوانی برخوردار است و معمولا جذاب نمی شود در مجموع دربی 85 بازی بدی نبود.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی با توجه به شرایط نا مطلوب هفته های اخیرش بازی خوبی ارائه داد و نشان داد در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

سلطانی در ادامه داوری را در این بازی خوب توصیف کرد اما گفت: علاوه بر پنالتی روی علیپور یک خطای مسلم هم روی وحید امیری اتفاق افتاد که داور می توانست آن صحنه را هم پنالتی اعلام کند که در این صورت شرایط بازی کاملا متفاوت می شد اما به جز این صحنه داور قضاوت بد نداشت.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در رابطه با شرایط دو دروازه بان در این بازی هم تصریح کرد: هر دو دروازه بان شرایط خوبی داشتند؛ حفظ کردن آرامش در این بازی حساس کار ساده ای نیست اما هر دو دروازه بان به خوبی از عهده این موضوع بر آمدند به خصوص حسینی که اولین تجربه دربی خود را پشت سر می گذاشت به خوبی از پس وضایف خود برآمد و آینده خوبی را برای او پیش بینی می کنم.

وی در رابطه با افت مسلمان در هفته های گذشته هم گفت: فراز و نشیب بازیکنان یک امر طبیعی است که برای همه بازیکنان اتفاق می افتد و مسلمان نیز از این قائده مستثنی نیست و کادر فنی باید روی مسائل روحی و روانی او بیشتر کار کنند تا به روز های خوب خود بازگردد؛ البته در این بین کامیابی نیا هم دچار یک افت نسبی شده است که در عملکرد کلی خط میانی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

606

کد خبر: 862332

وب گردی

وب گردی