آغاز رقابت‌های لیگ برترشمشیربازی آقایان و بانوان ایران

رقابت‌های لیگ برتر شمشیر بازی آقایان و بانوان ایران پنجشنبه و جمعه گذشته ۴ و ۵ آبانماه در سالن شهید کلاهدوز تهران با برگزاری دیدارهای هفته نخست آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، در رقابت‌های لیگ برتر بانوان با انجام ۳۳ بازی در هفته نخست به نظر می رسد رقابت اصلی در اسلحه های مختلف بین دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی با تیم های مدعی فولاد مبارکه اصفهان شهرداری کرج و خانه شمشیربازی همدان باشد.
در پایان رقابت‌های هفته نخست در اسلحه سابر، تیم های آکادمی البرز، آترا ارتوپد ارومیه و طراوت گیلان به ترتیب اول تا سوم هستند.

در اسلحه اپه نیز تیمهای دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه و امیدهای تهران جایگاه اول تا سوم را کسب کردند و در اسلحه فلوره هم فولاد مبارکه، طراوت گیلان، امیدهای تهران و دانشگاه آزاد رده اول تا سوم را تصاحب کردند. در رقابتهای لیگ برتر بانوان ایران ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

در لیگ برتر آقایان که به نظر می رسد رقابت اصلی برای قهرمانی مابین دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی و تیم پرستاره بیمه معلم باشد هر دو مدعی روز نخست را بی شکست پشت سر گذاشتند.

در پایان ۲۷ دیدار برگزار شده هفته نخست در اسلحه سابر آکادمی شمشیربازی اردبیل ارش مازندران و آترا ارتوپد ارومیه جایگاه صدر جدول را به ترتیب از آن خود کردند.

در اسلحه اپه دانشگاه آزاد بیمه معلم و خاوران خراسان جنوبی اول تا سوم شدند و در اسلحه فلوره خیام آسانبر دانشگاه آزاد و بیمه معلم در رده ارل تا سوم قرار گرفتند. رقابت‌های لیگ برتر آقایان ایران با شرکت ۱۷ تیم و به صورت رفت و برگشت دنبال می‌شود.

602

کد خبر: 862384

وب گردی

وب گردی