همایش جمعیت جانبازان تا آخر آبان‌ماه برگزار می‌شود

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برگزاری همایش جمعیت جانبازان در آبان ماه با حضور برخی از مسئولان سیاسی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی تشکل متبوعش، اظهار داشت: در نشست اخیر جمعیت جانبازان، اتفاقات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ دیدار حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق با بن سلمان و تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا از جمله این مباحث بود و برخی اعضا معتقد بودند ممکن است عراق در دوران بازسازی دچار خطای محاسباتی شود.

شاکری با بیان اینکه سوریه و عراق به دنبال بازسازی بوده و عربستان نیز می‌خواهد به شرط قطع رابطه آنها با ایران، بودجه‌های عمرانی‌شان را تامین کند، افزود:‌ یکی دیگر از مباحث شورای مرکزی موضوع برجام بود که به دلیل نقض مکرر آن مورد بررسی قرار گرفت.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: این نقض عهد مکرر برجام نشان می‌دهد برجام قادر نیست حقوق ما را از طرف‌های نقض کننده بگیرد و مسئولان باید فکر جدی کنند چرا که از سویی دیگر نمی‌توان به اروپا هم اعتماد کرد و ما باید یک راهبردی جدید منهای اروپا را در نظر بگیریم.

وی همچنین تصریح کرد:‌ در جلسه اخیر شورای مرکزی جمعیت جانبازان مباحث پیرامون کمک به مردم مسلمان میانمار و ایجاد کمپین برای کمک به آنها انجام شد و قرار است در این زمینه کمک‌هایی جمع‌آوری شود.

شاکری در پایان از برگزاری همایش جمعیت جانبازان در آبان ماه با حضور برخی از مسئولان سیاسی کشور، خبر داد.

منبع: فارس

کد خبر: 862392

وب گردی

وب گردی