انهدام باند سارقان حرفه ای کابل برق در شرق پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند سارقان حرفه ای، کابل برق شرق تهران، خبر داد و گفت: متهمان به 80 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "رضا بستو" گفت: در پی سریالی شدن سرقت کابل برق در محدوده تهرانپارس، در مهر ماه سال جاری، ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و پایش اطلاعاتی بیان داشت: مشخصات سر کرده باند سارقان و مخفیگاه آنان شناسایی و مشخص شد که فردی 32 ساله که از سارقان حرفه ای است با تشکیل باندی اقدام به سرقت های سریالی کابل برق با همکاری دیگر همدستش می کند.

سرهنگ بستو با بیان هماهنگی با مقام قضائی و اعزام تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم، تصریح کرد: همدست متهم در داخل یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، ادامه داد: سارق اصلی در عملیات دیگری در حوالی شرق تهران، دستگیر و متهمان به کلانتری برای انجام تحقیقات منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی، عنوان داشت: متهمان در بازجویی صورت گرفته ضمن پذیرش بزه انتسابی اقرار کردند که مدت یک ماه است در محدوده تهرانپارس اقدام به سرقت کابل برق می کنند و کابل های سرقتی را تحویل همدست دیگرشان برای نگهداری می دادند و هر چند روز یک بار به یک ضایعاتی در همان حوالی می فروختند.

وی در پایان با اشاره به اقرار متهمان به 80 فقره سرقت، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 862421

وب گردی

وب گردی