نعیم آبادی: درباشگاه پرسپولیس دلالی می کنند/ برانکو اگر مربی خوبی است سیاه جامگان را قهرمان کند / طاهری پشت برانکو پنهان شده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو اگر مربی خوبی است برود در تیمی مثل سیاه جامگان فعالیت کند و در آنجا به موفقیت برسد.

سعید نعیم آبادی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات گفت: تیم های بزرگ همیشه دنبال بازیکن بزرگ هستند و بازیکن بزرگ هیچ گاه در یک تیم ضعیف بازی نمی کند. معمولاً مربی های تیم پرسپولیس و استقلال ترس از باخت دارند و ریسک نمی کنند. آنها همیشه بهترین های تیم های دیگر را دور هم جمع می کنند و مسلماً باید تیم هایشان اول شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای برانکو، مربی خوبی است ولی نمی توانیم بگوییم عالی است چون آمده در تیمی که تمام فاکتورهای تیم قهرمانی را دارد. آقای برانکو اگر ادعا دارد کده یک مربی عالی است همین الان مسئولیت هدایت سیاه جامگان مشهد را برعهده بگیرد و مانع از سقوط آن شود.

وی تصریح کرد: از سه سال پیش که آقای برانکو آمده چند بازیکن تحویل فوتبال ایران داده است.

نعیم آبادی خاطرنشان کرد: داوران هم در فوتبال ایران به مربیانی چون برانکو احترام بیشتری می گذارند و سعی می کنند به ضرر آنها نگیرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در هر شهری طرفدار پرسپولیس و استقلال وجود دارد و بازی کردن مقابل این تیم ها بسیار سخت است. امیدوارم هر دو تیم موفق باشند تا فوتبال ایران رونق بیشتری بگیرد.

نعیم آبادی با انتقاد از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: طاهری اگر در پرسپولیس موفق بوده به خاطر حضور مربی چون برانکو است. متاسفانه در باشگاه ریخت و پاش زیاد است و باید فکری به حال این مساله کرد.

کد خبر: 862458

وب گردی

وب گردی