واکنش کاربران ایرانی به  استفاده از نام خلیج عربی توسط ایرلاین قطری / قطری ها عقب نشینی کردند + تصاویر

هفته‌ی گذشته ایرالاین قطر ایرویز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام متنی منتشر کرد که در آن نام خلیج عربی به جای خلیج فارس مورد استفاده قراربود که این موضوع با واکنش کاربران و دنبال کننده های ایرانی صفحه اینستاگرامی قطر ایرویز مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بعد از صحبت های ناشیانه ترامپ در خصوص کشور ایران و نام نهادن یک اسم جعلی (خلیج عربی) بر خلیج فارس و واکنش سریع رئیس جمهور کشورمان نسبت به گزافه گویی ‌های رئیس جمهور آمریکا که به عدم آشنایی او با جغرافیا و تاریخ ارتباط داده شد، برخی از مخالفان و معاندان نیز بر روی این موج سوار شدند و از خلیج همیشگی فارس با اسمی جعلی یاد کردند که اعتراض و واکنش کاربران ایرانی را در صفحات مجازی در پی داشت.

در همین ارتباط، هفته ی گذشته ایرلاین قطرایرویز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام در پستی (مطابق عکس زیر) یادداشت کرد: «مروارید قطر مانند الماسی در "خلیج عربی"، دارای امکانات برای همه است. بدون نیاز به ویزا برای بیش از 80 کشور و در این شگفتی ساخته ی دست بشر، برای هر کسی چیزی برای تجربه کردن وجود دارد.»


این نام گذاری جعلی، خیلی به مذاق کاربران ایرانی خوش نیامد و با واکنش و اعتراض آن ها روبرو شد که این اشتباه ایرلاین قطری به سرعت توسط گردانندگان صفحه اینستاگرامی قطرایرویز اصلاح شد.

* در ادامه اعتراض کاربران ایرانی در قسمت نظرات این پست ایرلاین قطری می بینید:



400

کد خبر: 862500

وب گردی

وب گردی