روحانی دفاع جانانه نکند، قافیه را می‌بازد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه فراکسیون متبوعش و مجلس نسبت به غلامی دو دل است، گفت: رئیس‌جمهور باید فردا دفاع‌جانانه‌ای از وزیر پیشنهادی علوم داشته باشد، در غیر این صورت احتمالا قافیه را خواهد باخت.

به گزارش ایشکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به نظر فراکسیون مستقلین ولایی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم دولت دوازدهم، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی هنوز نسبت به وزارت آقای غلامی دو دل است و این دو دلی در فضای کلی مجلس نیز دیده می‌شود اما با این وجود فردا صبح در فراکسیون رای‌گیری خواهد شد و اگر بالای 50 درصد از اعضا با این وزیر پیشنهادی موافق باشند فراکسیون در صحن از وی اعلام حمایت می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: احساس می‌شود؛ گزینه‌های بهتری نیز در کشور برای تصدی بر وزارت علوم وجود داشت و آقای غلامی گزینه تاپ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نظر نمی‌رسد، درواقع رئیس‌جمهور می‌توانست گزینه‌ای بهتری را معرفی کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه دانشگاه‌ها از این انتخاب بسیار ناراحت هستند، تاکید کرد: علاوه بر اینکه آقای رئیس‌جمهور باید فردا دفاع‌جانانه‌ای از وزیر پیشنهادی‌اش کند، خود آقای غلامی نیز باید برنامه متاثرکننده‌ای ارائه دهد در غیر این صورت احتمالا قافیه را خواهد باخت.

کد خبر: 862529

وب گردی

وب گردی