مدافع پرسپولیس و رکورد جدیدش/ ماهینی 100تایی شد

 حسین ماهینی در دربی ۸۵ صدمین بار  پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر بر تن کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دربی ۸۵ برای حسین ماهینی بازی بسیار پر خاطره ای بود و علاوه بر پیروزی در دربی ، صدمین بازی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه کرد.

مدافع سرخپوشان در لیگ دوازدهم به این تیم پیوست و در اولین فصل حضورش در پرسپولیس در ۳۰ بازی به میدان رفت که از نظر تاثیرگذاری در کار تهاجمی بهترین فصل دوران بازیگری خود را در این فصل پشت سر گذاشت و با ۶ پاس گل جزو بهترین پاسورهای آن دوره از لیگ لقب گرفت.در لیگ سیزدهم نیز ماهینی ۲۵ بار پیراهن سرخپوشان به میدان رفت و با این تیم نایب قهرمان لیگ شد.اما داستان حضور ماهینی در لیگ چهاردهم در پرسپولیس ختم به خیر نشد و این بازیکن تنها ۷ بار برای این تیم به میدان رفت و پس از آن به خاطر مشکل سربازی مجبور به جدایی از جمع قرمزها شد.این بازیکن لیگ پانزدهم را برای سپری کردن دوران سربازی در ملوان پشت سر گذاشت تا اینکه لیگ شانزدهم به تیم محبوبش بازگشت.

این بازیکن عضو لاینفک خط دفاعی مقتدرترین قهرمان و بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر بود و فقط یک دیدار را به علت محرومیت از دست داد . ماهینی در تمام دیدارهای این فصل پرسپولیس نیز حضور داشت تا در دیدار برابر استقلال نه تنها برای اولین بار طعم پیروزی در شهرآورد را بچشد بلکه به رکوردی برسد که تاکنون بازیکنان معدودی در تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر به آن رسیده اند. بازیکنانی نظیر مرحوم هادی نوروزی ، کریم باقری ، علیرضا نورمحمدی ، شیث رضایی ، جواد کاظمیان ، محمد نوری و .... از جمله بازیکنانی هستند که بیش از ۱۰۰ بار پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر تجربه کردند.ماهینی با رسیدن به این رکورد در حال حاضر رکورددار بازی با پیراهن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بین بازیکنان فعلی این تیم است.

ماهینی که در پرسپولیس بازی در تمام پستهای دفاعی را تجربه کرده توانسته برای این تیم ۳ گل بزند ۱۰ پاس گل بدهد و یک بار نیز از حریفان پنالتی گرفته است.

601

کد خبر: 862598

وب گردی

وب گردی