درخواست اشد مجازات برای عاملان حمله به استاد اخلاق دانشگاه آزاد اسلامی

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ طی بیانیه‌ای حمله به روحانی نمازگزار را به شدت محکوم و اشد مجازات برای عامل یا عاملان این عمل ددمنشانه را درخواست کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ طی بیانیه‌ای حمله به روحانی نمازگزار را به شدت محکوم و اشد مجازات برای عامل یا عاملان این عمل ددمنشانه درخواست کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

مقام نمازگزار در نگاه پروردگار چندان ارجمند است که خدای کعبه، خلیل خود را مأمور تدارک بیت‌الله برای طاعت عبادالله می‌کند و عِرض و آبروی مؤمن را از کعبه هم فراتر می‌نهد و اساساً قتل یک فرد از انسان را به منزلۀ قتل تمام انسان‌ها و نجات فردی واحد را به مثابه نجات همگان می‌بیند. مضافاً اینکه قطرات جوهرقلم عالم را از قطرات خون شهید هم برتر می‌داند.

اما برغم توصیه‌های روشن و مکرر قرآنی و روائی، هراز گاهی شاهد حمله ناجوانمردانه و سبوعانه به فضلای روحانی آن هم در پایتخت ام‌القرای جهان اسلامی هستیم. بویژه در مورد اخیر که روحانی روزه‌دار استاد فرزانه حجت‌الاسلام بحری مدرس معارف اسلامی در حوزه و دانشگاه در مسیر بازگشت از اقامۀ نماز به همراه خانواده، بی دفاع و مظلومانه مورد حملۀ غافلگیرانه قرار گرفت که در پی حادثه، بی‌گناه و با پیکری خونین و پاره پاره به جوار معبودش شتافت.

با توجه به ریشۀ فرهنگی اقداماتی از این دست، دستگاه‌های فرهنگی از ساده اندیشی، کم تحرکی و روزمرگی خارج شده، بیش از پیش به وظیفۀ خطیر خود در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ دینی واقف و عامل باشند و عرصه را بر نفوذ فرهنگ غربی که در حوزۀ اعتقادات در قالب آئین‌های نوظهور، عرفان های کاذب، شیطان پرستی و نظایر آن و در حوزۀ اخلاق و عمل به صورت اباحه گری و لاقیدی بروز و ظهور می‌یابد، تنگ نمایند و بلکه در برنامه ریزی‌ها و انتخاب دست اندرکاران عرصۀ فرهنگ چنان عمل کنند که زمینه برای نفوذ و گسترش فرهنگ منحط غربی که ارمغانی جز سقوط به ورطۀ حیوانیت مدرن، شکاکیت، نیهیلیسم و حیرت و سرگردانی ندارد، فراهم نگردد.

نظر به اتفاقات مشابه در گذشته و احتمال وجود جریانات پشت پرده که ریشه در توطئه‌های مراکز صهیونیستی– آمریکایی دارد، دستگاه‌های امنیتی کشور با ارتقاء ضریب هوشیاری و تقویت رصد اقدامات آشکار و پنهان دشمن در این حوزه، زوایای ناپیدای نقشۀ دشمن را کشف و به قوت خنثی کنند. نیروی انتظامی که مطابق مأموریت سازمانی، مسئولیت برقراری نظم و امنیت شهروندان را برعهده دارد، ضمن حضور مقتدرانه و بهنگام از بروز حوادثی اینگونه که عواطف شهروندان را جریحه دار و احساس ناأمنی را گسترش می دهند، جلوگیری نمایند و عرصه را بر اوباش و ارازل و عوامل ایجاد ناأمنی و نارضایتی مردم تنگ کنند و پیشاپیش فرصت انجام ناهنجاری را از آنان بگیرند.

دستگاه محترم قضائی که ملجأ امید مردم و مرجع دادخواهی و دادگستری است، مقتدرانه و با سرعت عمل حق مظلوم را از ظالم یا ظالمان باز ستانَد و نظر به احتمال وجود جریان شبکه ای پشت پرده، با اقدامات قاطع و کوبنده به عنوان نمایندۀ مدعی العموم ریشۀ نقشۀ شوم دشمن را بخشکاند و با به ثمر رساندن تلاش‌های نیروی شریف انتظامی در مبارزه با اشرار، امنیت شهروندان را بیش از پیش تقویت کند. نظر به تأثیر مشکلات اقتصادی در بروز آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، دولت محترم ضمن توجه مضاعف به رفع تنگناهای اقتصادی از راه درست آن همانا اقتصاد مقاومتی و توجه به استعدادها و توانمندی‌های داخلی و اعتماد به نیروی کارگشای جوان ایرانی با تحصیلات دانشگاهی و فرهیختگی، از طریق اعتماد نابجا به دشمنان غربی فرصت معضل گشایی اقتصادی را از دست ندهد و بهانۀ مشکلات معیشتی را که تسهیل کنندۀ نقشۀ توطئه گران خارجی و دستاویز برخی عوامل داخلی آنان علیه ملت و نظام اسلامی است را از دست آنان بگیرد.

بسیج اساتید تهران بزرگ ضمن محکومیت شدید این اقدام ضد انسانی و ضد دینی، مسئولان امر را به انجام وظیفۀ قانونی و عموم مردم گرانقدر را به ارتقاء بصیرت، حفظ وحدت در سایۀ ولایت و تقویت تعاون و انسجام اجتماعی برای گذر از پیچ تاریخی ارتقای نظام اسلامی که سعادت دنیا و آخرت ملت را در پی خواهد داشت و افزایش سخت گیری دشمن نیز گواه آن است، دعوت می‌کند. من الله التوفیق و علیه التکلان.

کد خبر: 862606

وب گردی

وب گردی