محمد تقوی: با شفر تلفنی حرف زدم اما دیگر خبری نشد/ پرسپولیس می‌تواند در روزی که هجومی نیست هم پیروز شود/ اگر قرار نبود مواردی که می خواستم در پدیده اجرا شود، اصلا نمی آمدم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: صحبتی تلفنی با آقای شفر انجام دادم. قرار بر این شد که بعد از بازی با فولاد خوزستان جلسه ای رسمی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد تقوی، مربی پیشین تیم فوتبال پدیده با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در مورد جدایی از این تیم اظهار داشت: حس کردم که دیگر نمی توانم تأثیر بگذارم. شخصا اعتقاد دارم وقتی نمی توانم جایی تأثیر بگذارم باید بروم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می شود درخواست اختیار تام داشته و می خواسته فراتر از حیطه اختیارات خود در کادر فنی پدیده عمل کند، گفت: بحث اختیار تام بسیار طبیعی است. اگر قرار نبود مواردی که من می خواستم اجرا شود، اصلا نمی آمدم. قرارمان بر این بود که بر مبنای تفکرات من عمل کنیم. نه این که فقط حرف من باشد بلکه اعتقاد داشتم کار باید به صورت تیمی جلو برود. با این حال عقیده داشتم اگر کسی با ایده من مخالفتی دارد باید با دلیل مرا قانع کند. همان طور که گفتم قرار بود کار بر اساس چیزهایی پیش برود که من یاد گرفته ام.

مربی پیشین تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: اگر قرار بود کار بر مبنای تفکرات دوستان مانند گذشته پیش برود که دیگر نیازی به حضور من نبود. من به مدیرعامل باشگاه پدیده هم گفتم که «شما چرا من را برای همکاری دعوت کردید؟ اگر می خواهید در میانه های جدول باشید اصلا نیازی به من ندارید ولی اگر هدف بزرگتری دارید، من ایده هایی دارم. هیچ ضمانتی برای اجرای ایده های من نیست اما این ایده ها، جواب خود را در فوتبال روز جهان پس داده است. اگر ایده هایم جواب خود را پس نداد، می توانید من را بازخواست کنید.»

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه صحبتی مبنی بر اضافه شدن او به کادر فنی آبی پوشان پایتخت به عنوان دستیار وینفرد شفر مطرح شد، خاطرنشان کرد: من با مسئولان باشگاه استقلال هیچ صحبتی نداشته ام و درخواست رسمی هم از سوی آنها مطرح نشده بود. تا الان هم که پانزده سال است از این تیم جدا شده ام، حتی پایم را در باشگاه استقلال نگذاشته ام اما دوست مشترکی با آقای شفر داشتم که با من صحبتی انجام داد. او به من گفت «اگر دوست داری، می توانی با شفر در استقلال همکاری کنی.»

تقوی ادامه داد: من پذیرفتم و صحبتی تلفنی با آقای شفر انجام دادم. قرار بر این شد که بعد از بازی با فولاد خوزستان جلسه ای رسمی برگزار کنیم. این اتفاق رخ نداد و من هم دیگر هیچ خبری ندارم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان، در مورد پیروزی پرسپولیس در دربی 85 گفت: خیلی از دوستان می گویند تفاوت دو تیم استقلال و پرسپولیس تنها یک پنالتی بود اما اگر از این موضوع بگذریم، من اعتقاد دارم استقلال یک روند آرام اما رو به جلویی را طی می کند. باید به پرسپولیس تبریک هم بگویم چون یک خصلت خوب را در 2 سال اخیر حفظ کرده است؛ این تیم در روزی که هجومی نیست، بازی را می برد. این موضوع برای تیمی که می خواهد قهرمان شود اهمیت زیادی دارد.

604

کد خبر: 862639

وب گردی

وب گردی