رحیمی: از 1+5 غفلت نمی کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی اسلامی با اشاره به تصویب قوانین تحریمی جدید در قبال ایران اظهار داشت: در نگاه بلند مدت از استراتژی 1+5غفلت نمی کنیم.

علیرضا رحیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص مواضع اروپا در قبال برجام گفت:ما به هر حال از سناریوهای 1+5 به صورت یک مجموعه واحد غافل نیستیم و در نظر داریم به همان نسبت که از یک خواسته واحد با هم وارد توافق شدند به همان اندازه در توافق یک رویکرد واحد وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: از نظر حوزه سیاسی الان نگاه اتحادیه اروپا متفاوت با شگرد آن ها است و این را نکته سازنده تلقی می کنیم و در نگاه بلند مدت از استراتژی 1+5غفلت نمی کنیم.

رحیمی در مورد طرح اقدام متقابل با آمریکا اظهار داشت: طرح اقدام متقابل آمریکا تبدیل به قانون شد و قاعدتا در همین فضایی که آمریکایی ها ایجاد کردند ضرورت این طرح بیشتر احساس می شود.

وی در خصوص اجرایی شدن طرح اقدام متقابل با آمریکاتاکید کرد :بالاخره تکالیفی را دستگاه ها دارند و آیین نامه هایی را وزارت خارجه و وزارت کشور، باید تدوین کنند و در کمیسیون امنیت ملی به صورت 3 ماهه و یا 6 ماهه ارائه کنند.

303

کد خبر: 862659

وب گردی

وب گردی