مشارکت شهروندان، قدم نخست در کاهش آسیب‌های شهری تهران است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:ما با ابرچالش‌ها در تهران روبرو هستیم که این آسیب‌ها به واسطه ضعف مدیریت، وارد فضای شهری و شهرنشینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشارکت شهروندان، عامل اصلی بروز مشکلات در مدیریت شهری است.

علیرضا رحیمی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: مدیریت شهری در کلانشهرها تابع فرمول‌های علمی است؛ نه سلایق شخصی.

وی با اشاره به مشکلات شهر تهران و راه‌های برون‌رفت از آن گفت: مشکلات در کلانشهر تهران باید به صورت علمی و بر مبنای خرد جمعی و استفاده از نظرات متخصصین مرتفع شود؛ نه بر اساس سلایق شخصی.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مهمترین آسیب‌های کلانشهر تهران افزود: ما با ابرچالش‌ها در تهران روبرو هستیم که این آسیب‌ها به واسطه ضعف مدیریت، وارد فضای شهری و شهرنشینی شده است.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون مشارکت شهروندان در مدیریت شهری جایگاهی نداشته است، گفت: برای کاستن از چالش‌ها، در قدم اول باید برای شهروندان در مدیریت شهری جایگاه تعریف کرد؛ نکته‌ای که تاکنون شاهد آن نبوده ایم.

705

کد خبر: 862712

وب گردی

وب گردی