تصادف مرگبار در خیابان شوش/ موتورسوار جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع تصادف مرگبار درخیابان شوش خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان سپرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ،جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته وقوع تصادف در خیابان شوش مسیر غرب به شرق روبروی بوستان بهاران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران دو ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: با حضور صحنه حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۵ سرنشین با یک دستگاه موتورسیکلت با دو راکب تصادف کرده و هر دو وسیله نقلیه در حالت وحشتناکی به صورت واژگون درآمده و ترافیک شدیدی در محل عبور خودروها ایجاد شده بود.

ملکی با اعلام اینکه راکبان موتورسیکلت وضعیت وحشتناکی داشتند افزود: پراید سفید رنگ نیز به حالت نیمه واژگون درآمده بود و سرنشینان آن با زحمت در حال خارج شدن از میان آهن پاره ها به کمک راننده های خودروهای عبوری بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در همان دقایق اولیه مشخص شد یکی از دو راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و نفر د وم نیز حالت بسیار وخیمی داشت. سرنشینان خودرو پراید نیز که یک آقا و سه خانم و یک دختر بچه بودند از داخل خودروی سواری بیرون آمده بودند و دو خانم و دختربچه هفت ساله به شدت دچار مصدومیت شده بودند.

ملکی افزود: عوامل آتش نشانی خودرو سواری و موتورسیکلت را به محل ایمن منتقل کرده و محل را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند. عملیات امداد و نجات در ساعت ۲۳:۵۹ به پایان رسید.

705

کد خبر: 862721

وب گردی

وب گردی