سرای دانشجویی ساریگل با مساعدت صندوق رفاه دانشجویان تجهیز شد

رییس مجتمع مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: سرای دانشجویی( خوابگاه) ساریگل با مساعدت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تجهیز شد.

مصطفی حیدری رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در گفت وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشجویان این مجتمع در سال تحصیلی جدید در سرای دانشجویی ساریگل اسکان یافتند.

وی افزود: این سرای دانشجویی در مساحتی بالغ بر 7هزار متر مربع و محوطه ی مجتمع واقع است.

رییس مجتمع مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین تصریح کرد: با مساعدت های سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویی بخش اعظمی از این سرا تجهیز و در اختیار دانشجویان جدید الورود و معدل الف های سنوات گذشته قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 300 نفر دانشجو در آن اسکان یافته اند که در صورت تخصیص اعتبار و تجهیز کامل آن، ظرفیت این سرا بالغ بر 480 نفر است.

دکتر حیدری ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و همچنین مهندس یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وهمکارانشان گفت: ارتقای رفاه دانشجویی از دغدغه های مهم ما است و در این زمینه امور قابل قبولی صورت گرفته است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در پایان افزود: ساخت سرای دانشجویان دختران اولویت دیگر ماست که ان شاءالله با حمایت های صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری خواهد شد و تمامی دختران این مجتمع در فضایی آرام و امن ساکن خواهند شد.

کد خبر: 862835

وب گردی

وب گردی