حمله گراز به زنان دشتستانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از حمله گراز به یک زن در کوه‌های روستای چهوک بخش ارم دشتستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، ماریا خویش دوست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تعدادی زن در کوه‌های صعب‌العبور منطقه بخش ارم در فاصله ۱۳ کیلومتری شهر تنگ ارم، مشغول چیدن گیاهان دارویی بودند که مورد حمله گراز قرار گرفتند که به یک زن ۳۶ ساله آسیب‌های جدی از ناحیه ران و زانو وارد شد.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم، آمبولانس این مرکز با توجه به صعب العبور بودن محل وقوع حادثه و تخریب قسمتی از جاده اصلی به منظور تعریض جاده، در مدت ۱۵ دقیقه به محل وقوع برای امداد رسانی رسیدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل حادثه، مصدوم به دلیل خونریزی شدید از ناحیه هر دو پا به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم انتقال یافت.

وی بیان کرد: پزشک کشیک مرکز، پس از انجام معاینات کلینیکی و دستورات لازم برای احیاء اولیه، پس از تجویز دارو برای کنترل فشار خون و تزریق واکسن کزاز برای و ادامه روند درمانی و مراقبت‌های بیشتر با آمبولانس اورژانس جاده‌ای شهر تنگ ارم به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شد.

خویش‌دوست ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان شهید گنجی برازجان اقدامات درمانی توسط متخصص ارتوپد انجام و به توجه به وضعیت بیمار و نیاز به مراقبت‌های ویژه به بیمارستان خلیج فارس استان اعزام شد

وی افزود: بر اساس گزارشات رسیده از بیمارستان شهدای خلیج فارس، وضعیت عمومی این مصدوم مساعد و روند درمانی نیز ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

کد خبر: 862905

وب گردی

وب گردی