پایان اعتصاب نفتکش‌ها در استان کرمان

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با بیان این‌که اعتصاب تعدادی از نفتکش‌ها در کرمان از صبح روز گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته، اکنون سوخت‌گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، خلیل همایی راد در گفت‌وگو یی درخصوص اعتصاب تعدادی از تانکرداران سوخت در استان کرمان گفت: این اعتصاب از صبح روز گذشته 6 آبان ماه آغاز شده و تانکر داران نسبت به ایجاد شرکت‌های واسطه اعتراض داشته و مایل به ادامه روند گذشته و ارتباط مستقیم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بودند که مراتب در جلسه شورای تأمین استان مطرح و طبق دستور مؤکد جناب آقای استاندار مقرر شد طرح آزمایش وزارت نفت، متوقف و تا اتخاذ تصمیم نهایی به روش گذشته اقدام شود.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که از سوی فرماندار کرمان و سایر مسئولین صورت گرفت، روند انتقال سوخت، آغاز و سوء تفاهم تانکرداران حل و فصل شد.

وی اعلام کرد: پس از ابلاغ دستور استاندار، سوخت گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برطرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان اعلام کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته، اکنون سوخت گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین می‌شود.

منبع: ایسنا

902/900

کد خبر: 862918

وب گردی

وب گردی