انتشار 177 مقاله ISI و علمی پژوهشی در دانشکده علوم انسانی واحد همدان

رئیس اداره پژوهش دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشکده در 6 ماه گذشته بیش از 177 مقاله ISI و علمی پژوهشی منتشر کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد همدان، رؤیا تاج‌بخش رئیس اداره پژوهش دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی واحد همدان به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی ازلحاظ جمعیت، موفق به انتشار 47 مقاله ISI و علمی پژوهشی 6 ماهه گذشته شده‌اند.

وی افزود: برگزاری موفق همایش ملی علوم کاربردی در ورزش، از دیگرفعالیت‌های این اداره در 6ماه نخست سال است.

تاج‌بخش بیان کرد: برگزاری نشست‌های علمی در رشته‌های حقوق، روانشناسی، ادبیات و مدیریت که با استقبال چشم‌گیر دانشجویان مواجه شده است، از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت است.

رئیس اداره پژوهش دانشکده علوم انسانی واحد همدان گفت: در این مدت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشکده موفق به ارائه بیش از 130 مقاله ISI و علمی پژوهشی در کنفرانس‌های بین‌المللی شده‌اند.

تاج‌بخش خاطرنشان کرد: دانشجویان علاوه بر نمره مقاله‌ای که به پایان نامه خود اضافه می‌شوند با ارائه تولیدات علمی می‌توانند از پاداش دانشگاه بهره‌مند شود. هنوز دانش‌آموختگانی هستند که تولیدات علمی خود را به نام دانشگاه آزاد اسلامی همدان منتشر می‌کنند و از این مزایا بهره‌مندمی‌شوند.

عضو هیات علمی واحد همدان تصریح کرد: گروه‌های روانشناسی، مدیریت و حسابداری بیشترین تولیدات علمی را در دانشکده به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است بیش از 6 هزار دانشجو در ۸7 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مشغول تحصیل هستند.

کد خبر: 862931

وب گردی

وب گردی