غرفه های استانی نسبت به سال گذشته بهتر جانمایی شده اند

سردبیر دو هفته نامه هزار دستان گفت:تا کنون بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات روند خوبی را در پیش گرفته و خوشبختانه تا کنون نقاط ضعفی وجود نداشته و هرنیازی که داشته ایم توسط مسئولان فراهم شده است.

ابولفضل لعل بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت:نقاط قوت نمایشگاه امسال برای ما نشریات محلی می توان به جانمایی مناسب اشاره کرد سال گذشته جای ما زیر پله ها بود و به دلیل عدم رفت و آمد به اندازه کافی، آنطور که باید به سایرین معرفی نشدیم.خوشبختانه امسال غرفه های استانی نسبت به سال گذشته بهتر جانمایی شده اند.

وی ادامه داد: تا کنون بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات روند خوبی را در پیش گرفته و خوشبختانه تا کنون نقاط ضعفی وجود نداشته و هرنیازی که داشته ایم توسط مسئولان فراهم شده است.

وی افزود: امسال برخی از روزنامه ها و خبرگزاری های بزرگ در نمایشگاه حضور ندارند و جای خالی آن ها حس خواهد شد. معمولا غرفه های شهرستانی که پارسال مقام آورده اند زودتر غرفه های خود را انتخاب کرده و جانمایی بهتری داشته اند که البته حق آن هاست.

وی بیان کرد:متاسفانه در برخی غرفه ها شاهد حرکات خارج از عرف هستیم برای مثال شاهد آن بوده ایم که یکی از غرفه ها برای جلب توجه بیشتر روزنامه های خود را به همراه نخودچی و کشمش به بازدیدکنندگان ارائه می کند!چنین افرادی موجب می شوند مسئولان خبرگزاری های محلی را به یک چشم نگاه کنند.

701

کد خبر: 862965

وب گردی

وب گردی