گلایه رسولی از پدرخوانده‌های صنعت و ادبیات "گرد" کلانتری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به سخنان ملایم رئیس سازمان محیط زیست انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حسن رسولی پس از استماع گزارش رئیس سازمان محیط زیست در جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: وظایف سازمان محیط زیست، حاکمیتی است و انتظار داشتیم ادبیات عیسی کلانتری به مانند روزهای گذشته باشد و باید بگویم آقای رئیس، ادبیات امروز شما عیسی کلانتری‌ای نبود.

وی با بیان اینکه تنها نباید مشکلات را توصیف و طبقه بندی کرد، ادامه داد: ادبیات گرد کلانتری که مبتنی بر این است که به هیچ کس برنخورد که درست نیست. چرا که سخنان شما به گونه‌ای بود که به صنایع خودروسازی، لاستیک و ... خدای نکرده بدشان نیاید.

وی با بیان اینکه متاسفانه دستور محیط زیستی مبنی بر عدم شماره گذاری خودروهای فرسوده کمتر از 48 ساعت تاب نیاورد و پدرخوانده‌ها پای کار آمدند، گفت: انتظار ما این بود که ادبیات غیرگرد عیسی کلانتری را در این جلسه ببینیم و نباید طوری حرف بزنیم که همه از ما خوششان بیاید. چرا که از سن و سال ما گذشته که طوری حرف بزنیم که دیگران از ما خوششان بیاید.

وی با بیان اینکه اگر حاکمیت تکلیف آلودگی هوا را مشخص نکند، آلودگی هوا تکلیف همه را مشخص می‌کند، گفت: از من و شما گذشته که حرف‌هایی بزنیم که دیگران خوششان بیاید و باید بگوییم که سازمان محیط زیست چه برنامه عملیاتی دارد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر در واکنش به این سخنان رسولی خطاب به کلانتری گفت: منظور اعضاء این است که شما هم به مانند محیط بانان‌تان به سمت کشته شدن بروید!

706

کد خبر: 863018

وب گردی

وب گردی