کارگاه ایده‌پردازی در صنعت هوایی برگزار شد

سومین کارگاه جشنواره ایده‌پردازی هوایی و هوانوردی تحت عنوان «ایده‌پردازی در صنعت هوایی» در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی در ادامه برگزاری سلسله کارگاه‌های جشنواره ایده‌پردازی هوایی و هوانوردی، به همت ستاد هوایی و هوانوردی و با همکاری انجمن های علمی دانشجویی کارآفرینی و هوافضای دانشگاه تهران در حال برگزاری است.
این جشنواره با هدف تسهیل فرآیند تولید تا تجاری سازی ایده، کارگاه هایی را برای مخاطب صنعت هوایی کشور برگزار می کند که سومین کارگاه آن تحت عنوان ایده پردازی در صنعت هوایی کشور برگزار شد.
در خلال این جشنواره، تاکنون سه کارگاه برای پژوهشگران و صاحبان ایده در صنعت هوایی برگزار شده است که دو کارگاه اول، با عناوین تدوین طرح کسب و کار و خلاقیت و نوآوری بیشتر به جنبه های خلق و پرورش ایده از منظر کارآفرینی می پرداخت و کارگاه سوم، به صورت تخصصی به مبحث ایده در صنعت هوایی اختصاص یافت و ارتباط میان دو فضای فکری کارآفرینی و هوافضا به روشنی ترسیم شد.
علاقمندان و صاحبان ایده می توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره به آدرس www.ideasbazar.ut.ac.ir و ارسال خلاصه ایده، ضمن دریافت جوایزی در صورت برگزیده شدن، گواهی ثبت اختراع نیز دریافت کنند.

کد خبر: 863038

وب گردی

وب گردی