جوکار: مرگ بر آمریکا ستون استکبارستیزی در انقلاب اسلامی است

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد : ملت ایران امسال در ۱۳ آبان همان مسیر همیشگی را طی کرده و پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد، چون معتقد است آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران است.

محمد صالح جوکارعضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: نماد اصلی ملت ایران در ۱۳ آبان، اعتراض به خباثت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

جوکار افزود: ملت ایران امسال در ۱۳ آبان همان مسیر همیشگی را طی کرده و پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد، چون معتقد است آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : آمریکا تغییری در رفتار خود نسبت به ملت ایران نداده است و همچنان دشمنی خود علیه نظام جمهوری اسلای ایران را ادامه می‌دهد. پس اگر بخواهیم بر اساس عقلانیت عمل کنیم، امروز وظیفه داریم که شعار مرگ بر آمریکا را زنده نگه داشته و فریب آمریکا را نخوریم.

وی خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران پایگاه نویددهنده و امیدبخش برای ملت‌های مسلمان است و در کشور برخی فکر می‌کردند این شعار بعد از توافق حل خواهد شد اما این‌طور نخواهد بود و این شعار ستون استکبارستیزی در انقلاب اسلامی است.

همچنین وی با اشاره به وحدت و همدلی در نیروهای مسلح گفت: این کار امروز از ارزش بالایی در مقابله با تهدیداتی که با آن مواجه هستیم برخوردار است.

وی تصریح کرد:این همدلی سپاه و ارتش افزایش توان رزمی و هماهنگی عمل در مقابله با تهدیدات دشمنان و همچنین ارتقای توان دفاعی کشور را به دنبال خواهد داشت.

جوکار ادامه داد:امروز ارتش و سپاه و دیگر نیروهای نظامی ما یکپارچگی خود را از تحت امر ولایت بودن می گیرند که فرمانده واحدی وجود داردو بدنه ارتش و سپاه حفظ نظام و کشوررا دنبال می کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مکتبی بودن ارتش و انقلابی بودن سپاه اظهار داشت: با داشتن ایمان بالای در نیروهای این دو ارگان نیروهای آن ها مزیت های دیگری در مقابل با نیروهای مسلح دیگر خلق می کنند

وی در پایان با اشاره به وحدت به وجود آمده در میان سپاه و ارتش با توجه به تحریم هایی که آمریکا قصد اعمال آنها را دارد ابراز کرد: قدر مسلم این وحدت در گفتار و عمل می تواند منافع آمریکا را به خطر بیاندازد.

کد خبر: 863046

وب گردی

وب گردی