پاکسازی مولوی، شوش و هرندی از 600 معتاد متجاهر / 100 نفر از خرده‌فروشان مواد دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از پاکسازی مولوی، شوش و هرندی از 600 معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در طرح ضربتی این پلیس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای مرحله اول طرح ضربتی جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و روان‌گردان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: برابر تدبیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و در راستای ارتقای امنیت محلات و پاسخ به مطالبات شهروندان مرحله اول طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و روان‌گردان صبح امروز با حضور یگان‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد تهران بزرگ در محلات مولوی، شوش و هرندی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن جمع‌آوری معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در طرح امروز بیش از 500 معتاد متجاهر جمع‌آوری و حدود 100 نفر از خرده‌فروشان مواد دستگیر شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر بیان داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده مأموران پلیس در محلات پاک‌سازی شده مستقر می‌شوند تا دیگر شاهد حضور مجدد معتادان متجاهر نباشیم.

سرهنگ بخشنده گفت: اجرای این طرح در سایر محلات تهران نیز به زودی آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 110 نسبت به اعلام حضور و تجمع معتادان و فروشندگان مواد اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس اقدامات لازم را انجام دهد.

706

کد خبر: 863092

وب گردی

وب گردی