آلرژی کودکان آمریکا  در  7 سال گذشته  21 درصد رشد داشت

متخصصان با مطالعه روی دانش‌آموزان آمریکایی مبتلا به حساسیت غذایی، دریافتند میزان ابتلا به آلرژی در کودکان این کشور طی 7 سال گذشته با 21 درصد رشد روبه‌رو بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، کارشناسان با مطالعه روی دانش‌آموزان آمریکایی مبتلا به حساسیت غذایی، دریافتند میزان آلرژی کودکان این کشور طی 7 سال گذشته با 21 درصد رشد روبه‌رو بوده است.

متخصصان آمریکایی آلرژی، آسم و ایمونولوژی در ایلینوی، تعداد کثیری از کودکان و خانواده‌ آنها را بررسی کردند و دریافتند، بیش از 10 درصد کودکان به بعضی از خوراکی‌ها آلرژی دارند و حساسیت به خوراکی‌ها و حتی میوه‌ها طی چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

کریستوفر وارن، پژوهشگر آلرژی غذایی گفت: «طبق اطلاعات ما، خطر ابتلا به حساسیت غذایی در میان کودکان سیاه‌پوست تقریبا دو برابر بیش از کودکان سفیدپوست است».

بر اساس آمار و ارقام موجود، بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی به چندین خوراکی آلرژی دارند و هر سال نیز آمار آنها رو به افزایش است.

مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اعلام کرده است، با وجود اینکه آلرژی غذایی اغلب به عنوان بیماری دوران کودکی در نظر گرفته می‌شود اما بزرگسالان هم به آن دچار می‌شوند؛ علاوه بر شیوع آلرژی به بادام زمینی میان کودکان ایالات متحده آمریکا، حساسیت به صدف‌ها شایع‌ترین حساسیت غذایی در میان بزرگسالان آمریکاییست که در حال حاضر به 3.6 درصد رسیده است.

706

کد خبر: 863119

وب گردی

وب گردی