پویش «تدریس جغرافیا به ترامپ» از سوی دانش‌آموزان راه‌اندازی شد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پویش دانش آموزان داوطلب تدریس درس جغرافیا به ترامپ همزمان با روز ۱۳ آبان راه اندازی می‌شود و دانش آموزان با کتاب درس جغرافیا در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حامد علامتی در نشست خبری روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: «شنبه فریاد»، عنوان روز ۱۳ آبان است و شعار امسال نیز جمله‌ی «گفتیم آمریکا دیوار فروریختنی است، به این دیوار تکیه نکنید»، خواهد بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی «داوطلب تدریس درس جغرافیا به ترامپ»، گفت: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم کتاب جغرافیا در دست گرفته و در راهپیمایی، آمادگی خود را برای تدریس به ترامپ اعلام می‌کنند. همچنین پویش درس جغرافیا برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز همزمان با ۱۳ آبان شکل می‌گیرد که نقش خلیج فارس را مدنظر قرار خواهد داد.

علامتی دیدار دانش‌آموزان با فرماندهان سپاه پاسداران به عنوان نماد مبارزه با استکبار را از دیگر برنامه‌های روز ۱۳ آبان اعلام کرد و گفت: تمامی این برنامه‌ها با عنوان «شنبه فریاد» و با هدف ایجاد و تقویت روحیه استکبارستیزی، نقش‌آفرینی و ایجاد ظرفیت و استفاده از توانایی بالقوه دانش‌آموزان از جنبش‌های ضداستکباری برگزار خواهد شد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه این اتحادیه سلسله برنامه‌های جهان بدون ترور را از ۱۳ آبان تا ۱۶ آذرماه برگزار می‌کند، گفت : این برنامه‌ها در ۳۱ استان تدارک دیده شده و مراسم افتتاحیه آن نهم آبان‌ماه با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر: 863141

وب گردی

وب گردی