ایسکانیوز به دانشجویان خبرنگاری به سبک نوین را آموزش می دهد

مدیر مسئول باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) و عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تجربه کاری خود در رادیو، تلویزیون وسایر مطبوعات، گفت: با توجه به شیوه خبرنویسی در عصر حاضر، خبرنگاری به سبک نوین را به دانشجویان آموزش می دهیم.

دکتر رضا واعظی در گفت و گو با رادیو ایران درباره حضور خبرگزاری ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران از مجموعه های رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی است که براساس سیاست ها و خط مشی های این دانشگاه فعالیت می کند.

وی افزود: در دوره جدید این رسانه تصمیم گرفته شد که دانشجویان در صورت علاقه به عضویت این مجموعه در بیایند و شعار هر دانشجو یک خبرنگار را مدنظر قرار داده است.

مدیر مسئول ایسکانیوز گفت: هر دانشجویی که در ایسکانیوز عضو شود تمامی آموزش های لازم در زمینه خبرنگاری را می بیند و همچنین از مزیت 30 درصد تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند می شود. دانشجویان با تکمیل دوره های آموزشی ایسکانیوز به سادگی می توانند تمامی فعالیت های یک خبرنگار، مستندساز و تدوین را انجام دهد.

واعظی درباره تفاوت های حضور ایسکانیوز نسبت به سال گذشته گفت: امسال بیشتر تمرکز ایسکانیوز بر عضوگیری دانشجویان است تا دامنه انسانی خود را توسعه دهیم.

وی درباره برگزاری نمایشگاه امسال اظهار کرد: با وجود اینکه عده ای از افراد امسال به نمایشگاه نیامده اند اما شور و هیجان این نمایشگاه همچنان برجاست. در کمتر جایی می توان در یک روز با بیش از سی نفر از مسوولان صحبت کرد. این رویداد ارتباط مناسبی میان مردم، رسانه و مسوولان برقرار می کنند.

واعظی خاطر نشان کرد: هر دانشجویی که می خواهد عضو باشگاه دانشجویی ایران شود می تواند با مراجعه به غرفه 150و یا سایت ایسکانیوز عضو این خبرگزاری شوند.

503

کد خبر: 863195

وب گردی

وب گردی